Indlæg af Zarn0

    Hej Tweakers! :)


    Jeg sidder her og læser om Noctua NH-D14 cpu køleren men det siges at mine Corsair Vengeance ram ikke skulle være kombatibel med kølerens højre (grundet de høje heatsinks på rammene)


    Samtidig har jeg læst om nogle der tager heatsinks af rammene for at skabe plassen, og endnu bedre har jeg læst om nogle der sætter 120mm køleren på noctua'en en smule højere og så er problemet løst.


    Jeg håber på nogle af jer har råd, links eller erfaringer om/på dette. alle input er velkomne :)


    på forhånd tak


    Anders


    PS. det skal lige siges at jeg MEGET gerne vil undgå at tænke i anden køler, da jeg er vokset mig utrolig glad med ideen om at have lige denne køler i min rig.

    Nu er det så noget tid siden men tusind tak Nitan.


    Det var lige præcis hvad der var galt.. jeg har byttet om på ledningerne til bundkortet da jeg
    smed mine gamle harddiske i :)


    tak igen!

    Hej tweakers! :)


    Håber min tråd er under den rette kategori.


    For nylig er min nysamlede computer begyndt at starte op og gå direkte over i BIOS'en


    Ud over dette, er der ikke noget galt, jeg afslutter bare og den går fint videre - hver gang.


    men trods det synes jeg alligevel det er lidt frustrerende, jeg har trods alt næsten lige samlet den.


    mit motherboard er et Asrock Extreme 4 gen 3


    Håber i kan hjælpe, og på forhånd tak

    Ja, den guide der var med ligner heller ikke den i brugte.. Med bagplade men jeg det kryds som sættes på undersiden har bundkortet.

    Hej Tweakers.


    Vi har lige skulle montere en Noctua NH-D14 på 2700k/Asrock Extreme 4 gen. 3.*
    Kan det passe der mangler en "bagplade" med genvind i?


    Håber der er nogle der monteret sådan en;)


    På forhånd tak for hjælp.


    Vh
    Zarn0

    Nej okay det burde jeg måske :) jeg er primær til gaming men vil heller ikke ofre den hel store akustik bare for at få det aller beste i den anden ende altså mht. clear sound osv. men når jeg nu aldrig har købt lydkort før så vil jeg nok ikke mærke jeg giver afkald på noget ligemeget hvad :)

    Hej Tweakers! :)


    Jeg sidder her og laver de sidste justeringer på mit nye system jeg bestiller, og så slår det mig.


    jeg har ikke valgt noget lydkort..


    noget der kan anbefales? prisramme er på cirka 500 - 700 kr. og det må gerne være lidt kræs :P


    System:


    i7 2600K
    radeon 7970
    ASRock Z68 Extreme4 Gen3
    headset: H5


    Da det er første gang jeg prøver et ikke on-board lydkort så ved jeg ikke hvad der ellers skulle bruges af info. håber det er nok. :)


    tak på forhånd