Indlæg af Kenneder

    Jeg vil give jacobask ret, der er rigtig meget lort derude og har læst meget om at det ikke funger ordenligt. og SShadoS jeg det skal ikke være ustabil på nogen måde, vil heller have noget der er stabilt for lidt mere penge (:


    Men tror jeg snupper Edimax EW-7728In, jeg har læst nogle gode anmeldelser og det. Og det er ikke sindssygt dyrt ..

    Hej, jeg skal bruge et nogenlunde stabilt netkort til min computer. Jeg har ikke helt styr på det med netkort, hvad der er stabilt og hvad der ikke er. Skal bare bruge det til at gå nettet hvis min pc er med andre steder end hjemme og det er vel og mærket en stationær pc jeg har (:

    Jeg er igang med at bygge en pc, som skal oc lidt men jeg mangler et bundkort. Pt ser den sådan ud (:


    Core i5 I5-2500K 6 MB
    Corsair Enthusiast Series TX650 V2
    Corsair Force Series GT
    120 GB

    Corsair XMS3 4 x 4 GB
    Dvd drev: LiteOn iHOS104
    Noctua NH-D14
    NZXT Phantom
    WD Caviar Green WD20EARX
    2 TB


    Jeg skal bruge computeren til at game på, og til at se blu-ray. Jeg har hørt at ASUS bundkort skulle være bedre end Gigabyte, det kunne være fedt at i kom med nogle eksempler. Jeg har selv haft denne i tankerne, men er ikke sikker på om det er noget der holder. Hvis i har nogle eksempler så skal prisen max være 1200 kr.


    ASUS P8Z68-V PRO/GEN3


    Tak på forhånd ;D

    Jeg har kigget lidt, og jeg vil anbefale denne her:


    http://www.laptops.dk/product_…605c7b4d9d139a7ad9eb7dc40


    Den giver dig lidt større harddisk, så det er mere plads til lagring. Og en større skærm, det er så super træls med en lille skærm. Den er lidt billigere end den lenovo du har lagt ud. Og et bedre grafikkort


    Eneste minus er der er home premium på den, mens det er professional på lenovo'en, men home premium er osse super godt (:


    Jeg har selv haft MSI computer, så kan kun anbefale det (;

    Hej.. Jeg skal have en stationær pc når jeg får solgt min bærbar asus g73. (den er til salg her på tweak.dk)

    Jeg har ikke rigtig været aktiv på hardware markedet de seneste år, så er rigtig meget i tvivl om hvad jeg skal sætte i min nye pc, men har nogle få idéer. Tænker at pc'en cirka skal lægge på cirka 8000 kr.

    Processer: Der tænker jeg AMD's fx-8150 3,6 Ghz, synes jeg har læst nogle gode ting om den, og det skulle være rigtig godt at overclock, og med en god køler skulle den nemt tage 5 ghz. Hvad mener i, er der ved at komme noget nye på marked ellers man skulle overveje

    Grafikkort: Har virkelig ikke en anelse om hvad det skal være. Ved at AMD Radeon™ HD 7970 skulle være toppen af poppen, men hvis den kommer til at lægge på et pris niveau af 3500 - 4000 så får skal sku ikke råd til den, komme med nogle forslag.

    RAM: Tænker 8 eller 16 Gb ram ddr3, men er ikke sikker på at jeg kommer til at bruge 16 gb, kom med nogle forslag.

    Harddisk: Jeg tænker en 2 TB harddisk, og en SSD på cirka 120 gb. Men kom med nogle forslag på SSD (:

    PSU: Det finder jeg ud af til sidst.

    Bundkort: Det finder jeg til sidst.

    Optisk drev: Jeg vil gerne have en blu-ray afspiller og brænder, men hvis ikke jeg har råd, kan jeg godt skære ned på brænder funktionen.

    Kabinet: Det skal være sejt, men også være god til at køl. Det er også et sted der skal sparet. Men tænker midi-tower eller tower.

    Køling: Tænker lidt på vandkølning, men ved ikke for effektivt det er og har ikke noget forstand på det overhovedet. Skal, skal ikke ?

    Folk skal bare komme med nogle forslag, og håber ikke jeg ber om for meget (:

    Jeg sælger min Asus G73S bærbar. Den er helt ny, og ubrugt den er ikke en gang bleven pakket ud.


    Jeg tabte min gamle bærbar ud af vinduet, og den blev total smadret. Jeg fik en ny fordi jeg havde en forsikring på den, fik jeg en ny.


    Det er noget af det bedste form for bærbar gamer computer man kan få. Det billigeste jeg har bærbaren til af ny er cirka 10.000 - 11.000 kr. og brugt har jeg set den til 7500 kr. den var et år gammel og den var brugt, min er splinter ny (:



    CPU : Intel Core i7-2630Q
    ODD: DVD Sup.MTI
    Memory: 8GB ram
    OS: Win7 Primium
    HDD: 500GB
    Grafik kort : Nvidia : GEFORCE GTX460M


    Grunden til salg er fordi jeg gerne vil have en stationær pc igen, med en masse plads.


    Pris 8500 kr. kan kontaktes på 52535100 :D Bor i 8600 Silkeborg i Østjylland


    Her er der en lille review af computeren "http://www.youtube.com/watch?v=6wM-h2pY8r8"