Indlæg af 145px

    Hej Tweak,



    min efterhånden to år gamle stationær er begyndt at vise svagheds-tegn.. :$ . CPU'ens blæser er begyndt at larme lige en tand for meget. Jeg har i forvejen tre andre blæsere; så varme er ikke et problem på nogen måde. Jeg går ud fra, at jeg mangler det såkaldte pasta. Jeg har ikke brugt noget før (det er vist også på tide!) - så hvis I kender et sted at købe det fra (+ mængde) og ikke mindst hvordan en sådan operation foregår ville det være meget dejligt!



    På forhånd mange tak,
    145

    Jeg har Windows 7 64bit.


    ^Ja, det synes jeg også er meget underligt, men der er åbenbart flere der har samme problem. Abit har heller ikke opdateret driveren i flere år, så måske er det derfor.


    Jeg har installeret driveren - men jeg har ikke mulighed for at tænde for min lille antenne ( :D ), så har heller ikke mulighed for at komme på internettet :o.

    Godaften Tweak,


    Jeg har fået en kode 52 på min internet driver. Jeg har en abit AirPace Wi-Fi adapter (-sjov lille antenne):


    "Den digitale signatur for de drivere, der kræves for denne enhed, kan ikke bekræftes. En ændring i hardware eller software kan have medført, at der er blevet installeret en fil, der er signereret forkert, er beskadiget, eller som kan være skadelig software fra en ukendt kilde. (Kode 52). "


    Driveren er hentet fra abit's hjemmeside - og antennen har virket før formateringen. Jeg er ret sikker på, at mit internet kommer til at virke, når dette er fixet.. så jeg håber, at der er nogle, der kan hjælpe mig! :o.


    På forhånd tak!

    Hejsa,


    Jeg har installeret en Abit AirPace Wi-Fi internet adapter til min stationære, men efter formatering og installation af ny harddisk er den stoppet med at virke.


    Den eneste tilgængelige driver er denne: http://www.abit.com.tw/page/en…earch&fSEARCHTEXT=airPace


    Jeg har installeret den - uden problemer, men det er som om, at antennen ikke registreres? Jeg har ingen mulighed for at vælge trådløst eller få adgang til softwaren idet 'antenne ikke findes'.


    Internettet virkede før jeg formaterede og det virker nu på min bærbar :p.


    Er der en løsning på dette? :o.


    På forhånd tak!