Indlæg af simonsp

    Nu går mit spørgsmål ikke ud på høretelefonerne, men mere Beatbox Portable. Jeg mener at det er et fantastisk produkt, har været inde i beats butikken i NY. hvor jeg prøve hørte Beatbox Portable i et lydtæt rum. Kan kun sige wow. Den spiller utrolig højt og klart sammentid er den så lille og medgørlig. Kan ikke finde andet på markdet der er på niveau.


    I må meget gerne komme med forslag til andre højtalere der er små, og spiller godt til samme pris 3000.-

    Ja, det er den. Har også været inde på den side, men syntes der er utrolig få udbydere i forehold til deres gamle beatbox som næsten alle sælger.


    Ved heller ikke om det er helt troværdige udbydere der er på den side du har linket

    Hej alle sammen.


    Som de fleste nok ved så er der kommet en ny beatbox ud af Dr. dre-
    Nemlig beatbox portable.


    Mit spørgsmål lyder derfor: Hvorfor høre vi ikke om den i Danmark, og hvorfor er den ikke til at skaffe??? Hvis nogle kender et sted man kan købe den eller lignende så vær søde at komme med respons ((: :clap:

    Jeg er faktisk efterhånden begyndt og tænke på om AMD, var en bedre løsning eftersom det næsten koster det halve for en udemærket CPU. og så køre med et 7950. Hvordan syntes i det lyder, når man har i baghovedet at han mest spiller wow. (:

    Hej, igen (:


    Jeg er kommet frem til mit valg af harddisk vil blive : Western Digital vaciar Black 1 TB dual processor.


    Og mit valg af strømforsyning vil blive: http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=460922


    Men jeg syntes dog stadig at http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=622053


    Vil være det bedste valg af grafikkort, eftersom jeg sparer næsten 1000.- i forehold til 680 eller 7970.


    Og han spiller stort set ikke andet end wow, som er et spil der ikke rigtig trækker på grafikdelen ;D


    Men kommenter endelig (: :dance:



    Jeg har gennemgået jeres kommentarer og er kommet frem til at en
    I5 - 2500k skulle kune klare det samt
    1Tb harddrive, 8Gb ram, en 120 Gb SSD harddisk, en strømforsyning på 850W. Og et MSI 580 Grafikkort.


    :9xo

    Hej alle sammen.


    Min bror har lige holdt sin konfirmation og har fået nogle penge på lommen ;)


    Jeg har derfor fået til opgave at bygge en Gaming computer til ham i prisklassen så tæt på 10.000 som muligt.
    Jeg ved han hovedsageligt spiller World Of Warcraft. Men den skal også kunne klare så meget andet.


    Her er et forslag, kommenter endelig med noget konstruktivt kritik (:


    :
    Intel® Core i7-2700K Processor



    ASUS
    P8Z68-V PRO/GEN3, Socket-1155



    Corsair
    TX V2 850W PSU



    Corsair
    Vengeance DDR3 1600MHz 16GB CL9



    Seagate
    Barracuda® Green 2TB



    Lite-On
    DVD±RW Writer IHAS124-19



    Cooler
    Master Centurion 5 II Midi Tower



    Corsair
    H40 Hydro Series CPU Køler



    Sapphire
    Radeon HD 7950 3GB GDDR5

    Det er alt sammen fundet på "Komplett.dk" og endte med en pris på 10403.-




    Hej.


    Jeg står og føler jeg trænger til lidt fornyelse af mit hardware.


    Jeg Gamer og det er hovedsageligt det min computer skal bruges til, den må dog også godt kunne køre andre sjove ting ;)


    jeg har i min dåse
    AMD Phenom II X6 1055T


    MSI 890GMX-G65 (MS-7642)


    8Gb DDR3 Kingston PC3 10700


    DVD RW disk ( ved ikke af hvilke mærke)


    Asetek LCLC Vandkøling


    Radeon HD 5970 2 GB sapphire



    Tænker på cpu, mbo og ram der skal opgraderes for fornuftige penge overvejer lidt at gå intel, ved ikke rigtigt om jeg skal vente lidt eller hvad jeg skal, men kom med nogle bud (:
    :cheers:

    Hej


    Jeg vil sælge min gaming computer da jeg overvejer at kigge på lidt andet sjovt (:


    jeg har i min computer:


    AMD Phenom II X6 1055T


    MSI 890GMX-G65 (MS-7642)


    8Gb DDR3 Kingston PC3 10700


    DVD RW disk ( ved ikke af hvilke mærke)


    Asetek Vandkøling ( ikke den store)


    Radeon HD 5970 2 GB sapphire


    Raidmax sirius kabinet i sort ( front lågen er i stykker / hanken der holder den på plads er knækket)



    Harddisken og PSU følger ikke med!


    Byd endelig, ingen hastesag. :dance:

    Hej.


    Jeg er så heldig at eje et radeon 5970 2 GB af sapphire.


    jeg kunne godt tænke mig og sælge det da jeg overvejer at opgradere ikke fordi der er behov for det men fordi jeg er en nørd, ha ha.


    Jeg vil høre hvad folk er villige til at betale og hvad i syntes det er værd, da det ikke er en akut sag (:


    det er aldrig blevet OC, eller pillet ved på andre måder. :thumbsup:

    Så det jeg skal gøre er helt nøjagtigt ?


    hehe jeg er heller ikke så skarp på BIOS området hvad er det lige du mener med OC ? (: he he


    Det jeg har opfattet er at jeg skal ændre min CPU voltage til lidt højere og min PSU ikke er den bedste.



    Men for at skære det ud i pap hvad ville i helt nøjagtigt gøre hvis det var jer der stod med dette problem ? (:

    Jammen vil det overhoved løse noget ?


    Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor det er at en går ud af programne / spilne og skriver det er holdt op med at fungere. den skrev også 0x00000109 fejl i blue screen of death dette forekommer dog mere sjældent, efter jeg havde googlet det var der et par stykker hvor deres ram var fejlen. kan dette være samme problem ??


    Nu står jeg også selv med en computer til rådighed ville det være en mulighed at afprøve alle hans dele i mit system, og ville du give et bud på hvilke dele jeg skulle prøve først hvis det var tilfældet (:


    CPU: AMD Phenom II X6 1055T


    Bundkort: MSI 890GMX-G65 (MS-7642)


    Ram: DDR3 Kingston PC3-10700 8Gb


    Grafikkort: Radeon HD 5970


    Strømforsyning: corsair 950W

    jeg har nu kørt begge de programmer du havde linket igennem


    bluescreenviewer viste en hel masse og det var meget uoverskueligt siden problemet har stået på i et stykke tid.


    Hvis du gad være en smule mere specifik ville det være dejligt. mange tak for hjælpen indtil videre sætter stor pris på det


    tak for jeres tid (:

    Hvilke dele computeren består af:


    diskrdrev: WDC WD1002FAEX-00Z3A0 ATA Device


    Optiarc DVD RW AD-5260S ATA DEVICE


    POCESSOR: AMD Phenom (tm) II x6 1090T Processor


    skærmkort: NVIDIA GeForce GTX 480 Club 3D


    strømforsyning: LC power 8850


    Bundkort: MSI 870A-G54 (MS7599)


    RAM: DDR3 Kingston, Part number 9905471-009.S00LF, Serial number: 3D20457E. size, 8192, Dual channel, NB frequency 2000.0 MHz, DRAM frequency 800MHz


    CPU Køler: asetek LCLC


    Kabinet: sirius raidmax


    Windows 7 ultimate 64bit.

    Hej Tweak.


    Min ven står her med et stort problem angående hans bygselv computer.


    En jeg kender byggede hans computer (meget erfare på området)


    men siden han er død, kan vi ikke få hjælp af ham :(


    Computeren er ikke mere end ca. 1 år. med hardware som bla. gtx 480. msi bundkort og amd x6 processor (skriv hvis i vil vide mere)


    problemet er at hvis vi nu antager at vi går ind i et spil (hvilket som helst) nu siger vi black ops.


    så går der et (x) antal tid. tiden kan variere. så går skærmen i sort et kort øjeblik, hvorefter der popper en boks op hvor der står " programmet er holdt op med at fungere vil du søge efter en løsning på internettet."
    Det sker flere gange dagligt.


    Nogen gange sker der også det at " blue screen of death" popper op dette sker dog sjældnere. Jeg har vedhæftet et billede med det der står på skærmen.



    Jeg ville være utrolig taknemmelig hvis i gad fundere en smule over vores kæmpe problem og melde tilbage mange tak for jeres tid :)