Indlæg af noxon

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Grumme Gris
    Lige nu sidder jeg 300 km fra min box med key'en kan man finde den i 1.5 ?


    Om du kan se den på computeren??
    For det kan du godt.


    Nemlig !

    Quote

    Oprindeligt indlæg af w3ber
    Har nok brugt omkring 25k ialt, men på den jeg har nu ca. 9k.
    Gad vide hvornår man stopper med at sætte sine penge på sin computer :]


    Den dag det stopper med at komme nyt hardware..

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    Nemlig, bedre at dividere med 9 eller måske 10 ... så rammer man lidt bedre ..


    Ja det kunne der være noget om..

    Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Du kan også prøve denne her Supportweb Hastighedstest Den er rimelig nøjagtig - du skal køre den 3 gange for at få det mest præcise resultat. Men følg anvisningerne de er på dansk.
    Her følger lige et screenshot af mit resultat: (512/128 forbindelse)


    Går det ikke lidt langsomt???


    512kbit / 8bit = 64kByte

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Sweepe
    Go'Awten boys....
    Er der nogle der har prøvet de nye (stadig uofficielle) forceware drivere??? Snakker om Forceware 56.56... Har læst lidt om at der skulle være inkluderet oc features denne gang. Nogen der kan bekræfte som evt har prøvet dem og kan stå inde for stabiliteten inden jeg risikerer noget? :tongue:


    Den oc feature er her, har haft den i et år så den er ikke ny. -Hvis det da er den samme, men der kommer da nogle ekstra faner i driveren med den her.


    Hvor ser du det disk info henne??

    Leder efter et program til at aflæse temp på mine 2x120GB Seagate Barracuda 7200.7 SATA diske.
    Kan godt se temp på min Maxtor ATA, bruger Active SMART.


    Nogen der ved hvor jeg kan finde et program til mine SATA-diske??

    Quote

    Oprindeligt indlæg af meinder
    Så er der kommet ny bios til IC7-MAX3 og den kører godt her hos mig. så er det bare at hente den nu.. :T Jeg ved ik om i allerede hved det, men her er den.


    :boxed: Er ik sikker på at det er den nyeste, men jeg brugte mit flashmenu pro. og den hentede en ny bios.. gjorde den ik forleden.. Så jeg ved ik om det er v1.3 den har hentet.. :boxed:


    Bios driver: hent den her ic7p13 eller brug dit " Flashmenu " program det kan jo ik gøres lettere.. :clap:


    Nu er den bios jo ved at være 4-5 mdr. gammel...
    Sys den er dårlig, da den tager 10 sek. om at finde mine sata-diske . Så køre med version 12 igen. Ellers er der ikke noget mærkbart IMO.