Indlæg af MLAK


    Garantien er jo længere end normalt som jo er positivt, men kortere end OCZ som jo er negativt så det synes jeg ikke er dumt

    Det var ligepræcis det der var hensigten at vise at de 3 år sådan set er rimelig godt, men at OCZ lige gør det et hak bedre på det punkt ;)

    Jeg blev sku også lidt skuffede, det var okay underholdende i starten, men blev hurtigt kedeligt efter man kom i lvl 60, så er det kun items man spiller for at finde og hvis man nu er en rich kid kan man udnytte at D3 er blevet et "pay to win" spil, hvilket efter min mening er det største minus.


    Derudover er der heller ikke pvp fra start af, heller ingen offline eller lan mulighed, serverne var ikke særlig stabile i starten osv.


    Og jeg er tilsyneladende ikke den eneste der syntes det :)


    [Blocked Image: http://smileq8dotcom.files.wordpress.com/2012/05/diablo-vs-diablo-ii.jpg]

    Der er lige et par ting. Undre mig, at Windows Firewall ikke nævnes i artiklen.

    Man ser på firewallen i AVG i stedet for, som et eksempel, da mange har et eksternt antivirus program der også indeholder firewall og derfor tager plades for windows firewall.


    Gad også vide, hvad man gør, hvis ens udbyder sætter firewall op, så men bliver forhindret i, at kunne være med i bestemte spil på f.eks. spillekrogen.nu.

    Har kun hørt et tilfælde med at spilporte var blokeret af udbyderen, men der var fordi det var firma internet og portene kunne vidst kun åbnes hvis firmaet tillod det.

    Hmmm kan ikke se hvordan det skulle forbedre kølings evnen at montere den i et lukket system hvor der er mange andre komponenter der også varmer og derfor gør hele den generelle temperatur inden i kabinettet højere, hvis der dog er et godt airflow bliver temperaturen selvfølgeligt holdt lidt nede, men temperaturen i kabinettet burde stadige være højere end luften omkring et openair system.


    Jeg ville da også mene at det gør testen mere neutral at tage det i et openair system da et lukket system er meget afhængig af kabinettets opbygning, eksterne blæsere og det samlede airflow, derfor vil resultaterne variere alt efter hvor godt det samlede airflow er.


    Har også set et par andre test af køleren i kabinet og der er temperaturne højere.

    Jeg ville også meget gerne have tilføjet flere til sammenligning for at få en bredere test, dette var dog ikke muligt da, vi kun havde disse to kølere til LGA2011 socket ved hånden :/


    Men jo tak da :)

    Tjekkede det her for et par dage siden og fandt et pænt antal sider der skrev en formodet leverings dag omkring marts og et par stykker i april. Fx komplett, der både har skrevet at de regner med at få spillet den 13 marts og at release er den 16 marts, om der er noget hold i det aner jeg ikke. Men det virker efter min mening ganske realistisk ;)


    http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=604489

    Med hensyn til RAM så ser vi nærmere på det i de x79 bundkort test der er på vej ;)


    Det kunne selvfølgelig give et udmærket billede at stille 3960x op imod en mainsteam processor som 2600k, men personlig syntes jeg det er vigtigst at stille en processor op mod den mest tilsvarende processor i spec og pris, for at få et billed af om der er en forbedring, men jo derudover kunne der jo godt være en sammenligning til fx 2600k men det var heller ikke en processor vi lige havde ved hånden :/