Indlæg af Renovatia

    Hej folkens!


    Jeg vil gerne høre, om der er nogle som har erfaring med at købe PS4 spil på nettet i digital form?
    Altså at du køber en game key som bliver sendt med email til dig.


    Jeg tænker mest på, om spillene er region locked på en eller anden måde, således at et spil købt fra en Amerikansk side
    ikke vil fungere på en europæisk ps4.


    Anyone?


    Mvh.

    Skærmen er en Asus VG236HE skærm; 120 hz med 3D (bruger dog ikke 3D'en). Der medfulgte et Dual-DVI kabel med skærmen, samt selve strømstikket.
    Går udfra det bare er det stik, som jeg skal benytte mig af så? Ville bare lige spørger for at se, om jeg skulle invistere i et HDMI kabel også - men kan fornemme på det hele, at jeg skal holde mig til det DVI kabel. Der er heller ej lyd i skærmen :)

    Hej med jer :)


    Har fået mig en ny skærm og en ny computer, som kører 2x GTX 560 Ti kort i SLi.
    Mit spørgsmål er, om jeg skal køre DVI eller HDMI? Hvad er bedst, eller er det, det samme?


    Et andet spørgsmål er: Er det lige meget, hvilket af de 2 kort man tilslutter stikket til?

    Jeg er også på markedet efter en ny skærm, og i stedet for at starte en ny tråd kan jeg lige så godt forsætte her :)


    Jeg er ligesom ham der skrev tråden; leder efter en skærm mellem 22"-24" som kører 1920x1080 resolution og har 120 Hz - mit budget er det samme, 2000 kr ca. Skærmen skal bruges til gaming og er 100% ligeglad med 3D, da jeg på ingen måde kommer til at bruge det.


    Nogen forslag? :)

    Hey.


    Som titlen siger, så er min skærm lige gået i stykker; samtidig med, at jeg skal til at købe ny computer? Nice sammentræf..


    Anyway, det betyder ny skærm for mig side, og jeg har sat ca. 2000 kr af til det - problemet er, at jeg ingen forstand har på det, så det ville være nice hvis i kunne komme med den bedste gamerskærm til de penge :D
    Skal være en størrelse mellem 22" og 24" højst :) (ikke over 24") :D


    Kiggede selv på en Asus VG236HE - men ved ikke om den er god? - Skal lige siges, at jeg er fuldstændig ligeglad med 3D, da jeg ikke kommer til at bruge det :p Ved kun den skal være 120 Hz :D

    Hey folkens :)


    Jeg skal købe ny computer og jeg tænker på at købe windows 7 ved siden af :)


    Jeg ser, at der er noget som hedder "Windows 7 Home Premium upgrade version" som man kan købe, og så vidt jeg kan forstå, kræver det at man allerede har windows vista.
    Og det har jeg også, men betyder det så, at jeg FØRST skal installere windows vista på min nye computer og så EFTERFØLGENDE upgradere til windows 7?
    Eller kan jeg gå direkte til windows 7? :/

    Hey folkens :)


    Nu har jeg hørt en masse om SSD's og om hvor gode de er osv osv osv :P
    Såå har teknisk set besluttet mig for, at jeg skal have en ;) På min SSD (120 gb) skal der være windows 7 og ca. de 3 spil jeg spiller mest for tiden (skiftes ud som der kommer nye)


    Men, som alle nok ved så får man ikke særlig meget plads for sine penge, så skal også have en lagerdisk ved siden af, til tilfældige spil, film, musik og whatever :p


    Gider dog ikke bruge alt for mange penge på det. Mit spørgsmål går egentlig på: Hvor meget har buffer størrelsen at sige? altså en 16 mb vs en 32 mb vs en 64 mb - hvor stor er forskellen og hvad betyder buffer i hdd sammenhæng egentlig? Anyone? :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af RTM


    Det er rigtigt nok at en SSD ikke giver dig flere FPS i de spil du spiller, så hvis du kun interesserer dig for FPS, kan du nok godt bruge dine penge bedre på andenvis.
    Men det hjælper på opstartstid på computer, tiden det tager for applikationer (dem som ligger på SSD) at loade osv.


    Det man ofte gør med en SSD, er at man har operativ system på den samt de applikationer man ofte bruger, så har man resten (typisk diverse data og knapt så ofte brugte applikationer) på en seperat harddisk.


    Så basalt set betyder det, at jeg har mine applikationer samt selve styresystemet installeret på SSD og resten af alt det tilfældige på lageringen - yes, got that :)
    Der er jo altid nogle spil man spiller mere end andre til tider, så ville man med fordel ikke bare kunne have sådan 3 spil installeret på SSD'en for at give hurtigere loadtime så man ikke skal bruge uendelig tid i loadingscreens? :D
    Og så kan man jo afinstallere spillet hvis man ikke spiller det længere og der er kommet noget andet, man i stedet er begyndt at spille :)
    Yes, got it! :D


    Men hvor stor en forskel er der fra en SSD til en almindelig sata 3 7200 rpm 32 mb buffer harddisk? Sådan en everyday en.. :p

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Jaiz
    gå efter nogen 570gtx istedet nu når du er igang de rimlig langt nede i pris efter 580 er kommet, og det ene setup mangler SSD? ville ikke undvære en SSD disc som main, også ville jeg gå efter 2x 500gb og køre raid 0 istedet for 1 tb disk


    Problemet ned netop det er, at prisen så bliver for høj :/ Skal ved siden af computeren købe win7, ny skærm og nyt anlæg, så der ikke penge til netop det der bliver sagt.


    Men lad mig lige høre: hvorfor er det, at alle så gerne vil have en SSD? - Jeg er lidt noob her, så er der nogen som kan komme med en begrundelse for, hvorfor den virker så vigtig? :p

    Kan jeg ikke få nogle flere meninger please? :)


    Som sagt, den skal næsten udelukkende bruges til at game på; det er sjældent jeg leger med photoshop, men ellers bruger jeg den bare til at se film på, surf på nettet osv - you know, random stuff :)

    Hej.


    Jeg har fundet frem til 2 forskellige setups med nøjagtig samme pris:


    1. Setup:
    Fractal Design Define R3 Black Pearl
    Noctua NF-P12 120mm Blæser
    Corsair TX V2 750W PSU
    Intel® Core™ i5-2500K Processor
    Gigabyte GA-Z68XP-UD3, Socket-1155
    Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 8GB CL9
    MSI GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX
    MSI GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX
    Western Digital Caviar® Blue 500GB - 7200 RPM, 16 mb buffer
    Corsair SSD Force Series™ 3, 120GB
    Sony Optiarc DVD±RW Writer, AD-5280S



    2. Setup:
    Fractal Design Define R3 Black Pearl
    Noctua NF-P12 120mm Blæser
    Corsair TX V2 750W PSU
    Gigabyte GA-Z68X-UD4
    Intel® Core™ i7-2600K Processor
    Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 8GB CL9
    MSI GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX
    MSI GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX
    Western Digital Caviar® Black 1TB
    Sony Optiarc DVD±RW Writer, AD-5280S



    Begge koster 9.2k penge :)
    Hvad er umiddelbart bedst? Computeren skal bruges næsten udelukkende til gaming af BF3, MW3, Skyrim og alt andet nyt som kommer :D