Indlæg af chduelund

    Søger 32 GB DDR3, PC3-12800 1600 MHz. 240-pin, DIMM.


    Skal bruges til et Hyper-V projekt herhjemme, hvor jeg bruger en ældre maskine som host.

    Mærke er som udgangspunkt underordnet, men ligger man inde med mærker som Kingston, Crucial, Samsung eller lignende, kunne det da være fedt.

    Da DDR3 er en gammel teknologi vil jeg selvfølgelig ikke betale overpris, så overvej venligst prissætning inden der evt. bydes ind med tilbud. ^^

    Hej,


    Er ny herinde og synes at jeg har forsøgt at bruge søge funktionen her på forumet, på alle tænkelige måder, i håb om at finde svar på mit spørgsmål. Ligeledes har jeg googlet i vildskab for at finde hoved og hale i kølingen af min nyligt bestilte computer - alt i alt, ingen konkrete svar.



    Derfor er mit spørgsmål nu:


    Kan en Cooler Master Hyper 212+ klare nedkøling af en i2500K, hvis denne er overclocked til +4,5ghz - og hvis den kan er der så nogle der har erfaringer med hvilke temperaturer den vil ligge på?



    Det setup jeg har bestilt ser ud som følger:


    Antec Three Hundred (Med standard blæsere)
    ASUS P8P67 Pro B3 Revision
    Intel Core i5-2500K
    Cooler Master Hyper 212 Plus (Standard - Foreslå gerne andre blæsere)
    Kingston HyperX 2 x 4 GB
    Sapphire RADEON HD 6950 Dirt3 Edition
    Seagate Barracuda XT ST32000641AS 2 TB
    OCZ ModXStream Pro (700W)



    Undskylder på forhånd hvis jeg har overset en tidligere tråd, eller en åbenlys mulighed på Google.
    Har ikke bygget en computer siden 2005, så er lidt rusten, så i må gerne være lidt pædagogiske når i forklarer de lidt mere tekniske sider. :crazyeyes:


    På forhånd, tak!