Indlæg af Khaft

    de første 2 spil der er udgivet (DeathSpank: Orphans of Justice samt Deathspank: Thongs of Virtue)
    er alt for cool :) den fedeste humor ever...



    Det er Ron gilbert der står bag spilne, - ham der også stod bag mange af de gamle lucas art spil, så som monkey island serien :)



    Har gennemført de første 2 deathspank spil, og begynder på the baconing om et par dage :)




    [EDIT] vidste ikke han også arbejdede for Double Fine Productions, dem der har lavet Psychonauts og Brütal legend



    Men indtil videre har det været alt for fede spil han har stået bag, og de første 2 deathspank spil er alt for nice

    Det muligt, har ikke rigtig noget at bruge det til hehe :)


    men ja, budget ligger på mellem 4 og 8.000 :P alt afhængigt af hvor meget der skal skiftes...- og om jeg gider vente en månede mere for lige at få de sidste penge :P

    Det har du da egentligt ret i :p.. hev dem ud lige før og glemte hvor de sad :d
    du synes ikke mobo, cpu og psu behøver upgrade?


    - Kan min 580w psu håndtere de 2 560'ere?
    - ku godt være man skulle kigge på et g510? , har allerede haft en mx 518(og en G7) :p, men der er for lidt features på den, og kan virkelig godt lide G9 erens design.



    Prøvede lige at lave et setup sammen med en ven


    Mobo: ASUS P8Z68-V Pro
    Cpu: Intel I5 2500K
    cpu heatsink: Scythe Mugen 2 rev B
    psu: muligvis en corsair hx 750w
    Ram: Corsair Vengeance LP 8gb DDR3-1600 CL9 Kit
    gfx: 2x ASUS GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX CUDA eller MSI N570GTX Twin Frozr III Power edition/OC


    Eller muligvis 2x amd 6870?


    setup'et koster ca. :
    7100 for det med 560'erne og 6500 dkk for det med Frozr



    Er det et waste? og har i andre idéer?

    Godaften Tweak!


    Jeg var for 3 år siden okay inde i hardware verdenen, men har ikke rigtig fuldt med de sidste par år....


    Og jeg står nu med en ca. 3 år gammel gamer pc som jeg sådan set gerne ville have opgraderet inden Battlefield 3 rammer hylderne, da jeg begynder at syntes den sakker lidt bagud hvad angår settings i spilne..


    Jeg gamer normalt BFBC2, CoD BO og diverse mmorpgs(Ja..jeg har været bidt af wow..) samt hvad end der ramler ind ad brevsprækken...


    Jeg ved godt at jeg muligvis skal udskifte det meste af computeren, så derfor ligger
    mit budget på op til 8.000 Alt efter hvor meget der er nødvendigt at skifte..


    Mit tastatur, headset og mus har dog set bedre dage, så de skal skiftes snarest, men indgår ikke i det planlagte budget. Har i nogen idéer? Er til muse og tastaturer med en del features...så det skal ikke være oldschool keyboard og microsoft sidewinder!


    Jeg burde selv være i stand til at samle min pc :P



    -------------------------------------------------------------



    Mit nuværende setup er som følgende:


    Case: Cooler Master Stacker 830 Nvidia edition - med indhold!


    Fans: 8x 120 mm fans (Hvoraf 3 sidder i døren(der er 4 slots, men den sidste kan ikke sidde der pga heatsink), 1 omme bagpå, 1 på heatsink, 1 i toppen af casen, og 2 i fronten


    PSU Jeg tror det er en Hiper Type M 580W, kan umiddelbart ikke se nogen tekst på den udover Hiper, men det ligner dén.
    Mobo: Asus p5k premium WIFI
    cpu cooling: Jeg kan dælme ikke huske navnet på den, mener det er en Thermaltake, har dog et billede af den: her
    CPU: Intel core 2 quad Q9450 2,66 ghz OC'ed til 3,2 GHz
    Ram: 2x corsair xms2 dhx ddr2 - 2x 2gb
    GFX: Nvidia GeForce 9800 GTX pre OC'ed
    Soundcard: Creative SoundBlaster X-Fi
    HDD: 1 maxtor hdd på 300gb og 2x 1tbs Samsung HD103UJ Kører pt systemet på Maxtoren
    Skærm!: Samsung Syncmaster 245B (24") og nogen gange et 42" zepto tv ( 1920x1200 og 1920x1080)
    Mus: Logitech G9
    Tastatur: Logitech G15 MED BLÅ LYS og us layout..første udgave :P
    Headset: Steelseries Siberia v2



    ---------------------------------------------------------


    Krav/ønsker:
    1. Kunne køre de nyeste spil på max uden problemer


    2. Helst et graffikkort med både DVI og HDMI udgang(Da jeg ellers skal bruge omformer for at få TV'et koblet til(bruger jeg pt, og det skal stort set lirkes ind fordi portene sidder ved siden af hinanden)


    3. Jeg ser helst at det er et Nvidia grafikkort da kabinettet er et Nvidia edition, men jeg vil heller ikke opgive for meget performance bare fordi jeg vil have et bedre finish :P.



    Håber i kan hjælpe mig med nogle setups!