Indlæg af Braweazz

    Sælger dette tastetur da det er et fejlkøb....det er en måned gammel ca....kasse haves og kvittering kan vises ved afhentning da jeg også har købt andre ting på den kvittering....


    nypris: 900.kr


    Sælges for : 600.kr


    Befinder sig i Valby kbh....
    vh Tommy

    Samsung s27a950d 1920 x 1080 120hz
    Corsair 650d
    Gigabyte GA-Z68XP-UD4
    I5 2500k
    Corsair H60
    Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 8GB CL8
    Corsair AX 1200W
    Corsair SSD Force Series™ 3, 120GB


    Men skærmen understøtter kun AMD...så skal ha et amd kort...da den kun understøtter amd hd3d....

    Hej...
    Jeg har bestilt et xfx 6970 dual fan som skulle komme på lager d.1sep hos komplett...men når jeg Googler dual fan modelen kommer der intet frem...skal jeg afbestile det og købe et andet...da jeg står med min første færdig bygget com uden grafikkort:-/ har i hørt nogen ang den dual fan version...


    På forhånd tak


    Tommy

    Imac 27" i5 quadcore, 4gb ram, 1tb harddisk.
    (2560 x 1440) skærm opløsning....ATI Radeon HD 4850 512 MB-grafik,
    med apple wireless keyboard, magic mouse, og det nyeste styresystem fra apple lion os-x, og den køre bootcamp med windows 7 ultimate...så hvis man skal spille, er der mulighed for at køre spil i windows(kan selvfølgelig slettes, hvis du kun skal køre apples egen Lion os-x)...


    Sælges på grund af jeg næsten aldrig for brugt den....købt d. 12.04.2010 nypris uden lion og windows 13.799.kr....kasse og kvittering haves fra FONA...



    HBO 8900....



    Vh tommy



    Og det burde kunne klare spillene i den opløsning....

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Henrik-
    Så 7000 kr til kabinet med alt indhold ? - Krav til HDD, skal der være SSD osv ?



    Ja højst 7000.kr med alt....hvis den kan fås billigere og stadig køre de spil så det fint...nej ssd er ikke noget krav.....der skal kun games på den.....men også meget vigtigt det med minidisplay port.... :D

    Hej nogen der kan hjælpe mig med en com....skal ha købt en pc til gaming....men ville meget gerne ha noget hjælp eller nogle gode råd....de eneste must er at der skal være mini display output....da jeg skal ha sat den til min imac 27....og den skal kunne køre de kommende spil i minimum high settings og skal kunne klare 2560 X 1440 resolution...tænker meste på det kommende call of duty og battlefield....havde kigget lidt på et radeon hd 6970 2gb, kan det klare mine ønsker....mit budget er på højst 7000.kr....og ved ikke helt om jeg tør at hoppe ud i at bygge selv:)...


    men på forhånd tak...


    vh Tommmy