Indlæg af SparKing

    Så du siger at med de her ting kan det godt svare sig at købe den for ca mit budget?


    Coolermaster Elite 430
    1000GB harddisk
    Windows 7 installeret


    Skal jeg så bruge 199 kr ekstra på "ultra støjsvag Artic Cooling"?

    Altså, hvis jeg tog "Phenomii" og lavede ændringer til det her ville den så stadig kunne spille black ops osv.?


    Coolermaster Elite 430
    1000gb harddisk
    Windows 7 premium


    Synes du at jeg skal lave flere ændringer...?

    Jeg kan dog ikke selv samle en computer med min erfaring, men jeg kan godt opgradere den, hvis at f.eks. grafik kortet er for gammelt.


    Så hvis at jeg skal købe en ny stational til at game på med mit budget skal det være den der?

    Jeg leder ikke efter en mega god gamer pc til de 8000. Den jeg har nu gav jeg 4000 kr for og har opgraderet nogle få ting og det eneste spil jeg har som jeg ikke er black ops, men jeg kan godt spille mw2 og den er 5 år gammel og ikke en gamer.


    jeg leder bare efter en til de ca 5500 og til den pris vil jeg vel tro at den kan spille nogle af de spil der er ude og måske nogle i fremtiden.

    Som sagt tidligere ved jeg ikke helt hvad det er man skal kigge på, men det jeg tænker på er efter det vil være noget jeg skal skifte ud efter et år eller fem år pga. det skal jo være en gamer pc.


    Men vil du anbefale at jeg skal betale for ekstra ram, bedre styresystem osv.?


    Det må jo gerne være en billigere pc bare at den kan klare de store spil og evt. fremtidige spil

    Hej alle


    Jeg leder efter en ny gamer pc som kan køre de fleste spil som f.eks. call of duty black ops osv. Mit budget ligger sådan ca. på 5500 kr. Jeg har allerede kigget på to og jeg vil høre om de er gode nok.


    http://www.sharkgaming.dk/shar…5-edition-konfigurer.html
    http://topdata.dk/product.asp?product=7514


    Jeg ved ikke så meget om hvad det er man skal kigge på og jeg har ikke så meget erfaring med køb af ny computer da min nuværende er godt 5 år gammel.