Indlæg af William95

    Jeg har et XFX 4870X2 og når jeg spiller crysis 2 kan den køre spillet perfekt, men mit grafikkort bliver alt for varmt 90-100 grader også selvom blæseren står på 40 pct. og der larmer den rimeligt meget.
    og det gælder næsten det samme hvis jeg spiller minecraft, i fuld skærm der blir det også 80-90 grader på 40 pct.?


    skal jeg til at skifte grafikkortet ud? eller kan man fikse det på en eller anden måde?
    HJÆLP









    Tak på forhånd :D

    skal have et nyt kabinet, og kravet er at det skal være lydisoleret.
    har selv kigget på to kabinetter, det ene er Fractal Desing Define R3 og det andet er Cooler Master Silencio 550


    i må også meget! gerne komme med et bud på et andet kabinet, prisen skal bare helst ligge under 800 - 900 kr.


    men problemet ligger sådan at jeg ved ikke hvad for et jeg skal vælge.. så tænkte om det måske var nogen af jer der måske havde et af dem og måske så kunne fortælle om det er godt eller skidt?

    Køber et nyt tv, og vil have ordenlig surround sound 5.1 har allerede Logitech Z5500, men ved ikke om jeg bare skal køre det igennem alm. jack stik eller om jeg skal investere i et optical lyd kabel? hvad er bedst? og nogen der ved hvor man kan købe det over nettet til ikke så mange penge men stadig kval.?

    er nybegynder hvad angår OC, men er begyndt og interessere mig lidt for det, har en E8400 Dual-core 3000 mhz, og har prøvet og OC den lidt, men den bliver hurtigt for varm fordi (tror jeg) at kølningen ikke er god nok, min CPU køler er denne: http://obengware.com/uji/2006/zalmancnps9700led3h.jpg, en Zalman CPNS9700.
    vil gerne opgradere min CPU køler, men det skal ikke være alt for dyrt så har kigget på Corsair H60?


    er der nogen af jer der har noget bedre? til samme pris? eller måske har noget erfaring med det..




    ps. det skal aller helst være vandkøling!

    er nybegynder hvad angår OC, men er begyndt og interessere mig lidt for det, har en E8400 Dual-core 3000 mhz, og har prøvet og OC den lidt, men den bliver hurtigt for varm fordi (tror jeg) at kølningen ikke er god nok, min CPU køler er denne: http://obengware.com/uji/2006/zalmancnps9700led3h.jpg, en Zalman CPNS9700.
    vil gerne opgradere min CPU køler, men det skal ikke være alt for dyrt så har kigget på Corsair H60?


    er der nogen af jer der har noget bedre? til samme pris? eller måske har noget erfaring med det..




    ps. det skal aller helst være vandkøling!

    Jeg er på udkig efter en ny computer skærm, er ved at være lidt træt af min gamle CHIMEI 22" skærm.


    Er der nogen af jer der kender en go skærm til gaming, helst Full-HD og minimum 24"?
    (Prisen betyder ikke så meget, bare det ikke er vildt overdrevet)