Indlæg af Darkwarriorduck

    Har prøvet at finde mere info. og det ser vidst ud til at man godt kan køre 3d på amd kort, ligemeget skærm producent, der er bare nogle underlige fix fakserier man skal gøre, som jeg fatter hat af.



    Så egentlig vil jeg gerne høre hvad folks oplevelse med 3d er, både i gaming og i film.


    Og en vudering af.


    gtx 670 mod gtx 680 mod AMD 7970


    Jeg tænker både i forhold til hvor godt det vil være med Sli.


    og i forhold til multiscreens.


    f.eks kan 680 betale sig, hvis eg aligevel senere vil gå sli, er 670 så bedre?

    Skal som sagt finde en ny skærm. den skal gerne være 27"


    mens jeg har surfet lidt rundt. er jeg faldet over 3D.


    1. Er 3D det værd?


    2. Har planer om at købe et Radeon HD 7970


    3. kan man køre 3D på AMD graffikkort eller skal jeg ha et nvidia geforce.


    4. hvis man kan på AMD, hvilken skærm er kompatibel


    5. hvis man ikke kan, hvilket nvidia geforce matcher så Radeon HD 7970

    hmm det lyder godt.



    vil det så sige at det ikke kan betale sig at købe h100 som køler, og jeg ligeså godt kan gå eftrer en 500 kroners luft køler?



    Har set folk fjerne IHS.


    Er det muligt at sætte h100 (eller en anden køler) direkte på chippen efter IHS er fjernet. uden at skulle mode selve køleren eller mounts?

    reviver lige min post lidt.


    har fundet frem til alle delene, og checket at de skulle passe fint sammen.


    men mens jeg sider og gør klar til at bestille falder jeg lige over nogle post´s og andet om min valgte cpu.


    i5-3570k.


    Der står at den har massive varme problemer. og selv folk der kører med h100 watercooling får temp på tæt på 100 grader.


    passer det her?, har ikke selv kunne finde noget officielt på om det er et igangværende problem eller det er blevet fixet. (problemet er vist generelt for ivy bridge)


    da jeg selv skal lege lidt med at OC, vil det her muligvis blive noget af et problem.


    cpu køler: h100


    ps et godt bud på en god prisvenlig kølepaste. (sidste ting) :)

    Det med køler til cpu'en, følger der som regel ikke en med i pakken?


    Desuden var planen at snuppe den fra den gamle, en coolermaster super low noice something something.


    egentlig bare indtil jeg kan spare lidt op og få gang i noget vandkøling.



    Mener du at hvis jeg vil overclocke noget, so vil en i5 være et dårligt valg ?...


    eller mener du at jeg skal have fat i et mere highclass moba end det jeg har valgt.



    og 8k for titan er altså liiiiige en del i overkanten for mig.

    hmm. det lyder som om at det best kan betale sig at købe løsdelene og samle den selv :)


    indtil videre tænker jeg:


    genbruger mit cabinet (gamel cooler master cosmos high tower.)
    og mine harddiske + dvd/blueray drev, psu bliver jeg nød til at skifte.


    Cpu: i7-3930k overvejer kraftig at gå ned til core i5 for at spare penge, ( er detter smart)
    GFx: ASUS HD7970-DC2-3GD5
    Moba: ASUS Rampage IV Extreme


    Så mangler jeg bare lige nogle ram or en psu. Nogle gode forslag?


    Havde engentlig også tænk mig at lege lidt med noget vandkøling, vil dette sætup kunne blive 100% vandkølet, både cpuén og graffikkortet? (ikke noget jeg gør lige med det samme)

    Har en old gammel stationær der mangler graffikkort, kan det betale sig at få nyt grafikkort ect til den, eller bedre at købe en hel ny?


    Computeren skal mest bruges til gaming.


    Mest til Star wars: the old republic og League of Legends. Den skal kunne køre Swtor på max settings uden problemer.
    ville være godt hvis den kunne køre FpS i god quality


    Den gamle computer:


    2.8 ghz intel pentium duo
    4 gb ram
    bundkort: [b]XFX 680i LT SLI - ATX - Socket 775 - Audio
    MB-N680-ILT

    [/b]graffikkortet var et geforce nvdia 8800 ultra
    psu: Ace Raw Deal 620W - ATX12V 2.0 - AC 230 V - 620 Watt
    kan noget af det burges eller af det bare skrot til en morfar computer?



    hvis en ny best kan betale sig kom gerne med et forslag ligger op max 10000 budget.

    Jeg har en kolonihave hvor det ikke er muligt at få lagt internet ned med mindre de graver haven op hvilket jeg ikke er interreseret i pt.


    Så jeg har anskaffet mig noget trådløst 3g internet. Problemet er bare dækningen er ikke super god.
    Jeg har problemer med at spille computerspil, i sær WoW, hvor jeg ikke engang kan bevæge mig i den verden.


    Jeg har både internet fra 3 og fra tdc, fordi jeg kom til at smide min mobile router væk fra 3 og det var billigere med et abbonoment end en ny mobil router uden.


    Spørgsmålet lyder egentligt:

    Er det mulligt at sætte en antenne op udenfor med en slags booster (lidt ligesome man gør med et tv)?


    Jeg har googlet lidt og fundet frem til denne løsning, men er i tvivl om den virker, vil ikke smide 850 efter det hvis det ikke gør.


    Jeg har tdc´s mobile router. bag på står der HUAWEI mobile broadband E173
    og min iphone fire (hvis den er bedre)


    Jeg vil så bare høre om der er nogen der har haft succes med en antenne udenfor...
    eller om der er en eller anden it guru. der kan sige at det virker.


    http://www.tele-online.dk/prod…-w21-antenne-umts3g-8892/