Indlæg af JørgenHansen

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Renegger
    Har du installeret ALLE drivere til chipsæt og grafikkort?


    Jeg har været på ASUS' hjemmeside og downloade drivere, men jeg er ikke den største ørn til det, så jeg ved ikke hvor meget af det, der har virket. Grafikkort og lydkort er dog i hvert fald downloadet og installeret, men det har ikke hjulpet.


    Bubbi: Det er Windows-tasten + P for at oprette forbindelse til en ekstern skærm/projektor på min computer, men det virker ikke.

    Hej. Jeg har en ASUS UL80vt og to Samsung fjernsyn - en 30" og en 40". Jeg vil meget gerne kunne slutte min computer til disse via HDMI, men der er ingen reaktion hos hverken PC eller fjernsyn når jeg sætter kablet i.


    Det har virket før jeg formaterede min computer. Min kammerat sad og fumlede med det i mange, mange timer og til sidst virkede det. Han kan ikke huske, hvad han gjorde og det kan jeg heller ikke. Er der nogen af jer, der har en idé om, hvordan det kan komme til at fungere igen? En google-søgning siger mig, at flere har problemer med kombinationen Asus og Samsung, men jeg har ikke fundet nogen konkret løsning.