Indlæg af Carnege

    Hey folkens.


    Jeg leder efter en gps til de gamle for knap 2000 kroner ..
    Altsaa et helt saet med antenne og det der saa den kan bruges i bilen .. :)


    Problemet er bar der er saa mange forskellige slags maerker og aaalt muligt..
    Nogle eksperter der kan vise mig et par gode nogen ?
    Kort over dk er must.. gerne skandinavien og tyskland.. europa er ikke et must . men altid velkommen..

    Hejsa folkens.. jeg har sidet og fumlet med at installere TOMTOM 6 home paa et SD kort til min Acer n30 men har godt nok problemer med det hallQj der..


    nogle der vil vaere sQde at hjaelpe mig ?


    Problemet ligger i at jeg ikke ved hvilken enhed der skal installeres som paa SD kortet.. da jeg vaelger haandholdt og jeg installere kortet osv saa propper jeg kortet i min PPC og der finder jeg ingen brugbar .exe til programmet :s help a newb please.. har prQvet at sQge i forum + google but cant find anything..

    hejsa.. jeg har lige formateret min com med en windows lite udgave som jeg egentlig er ret tilfreds med.. problemet er dog bar at jeg mangler dansk tastatur.. jeg har ogsaa en dansk windows xp cd men ved ikk helt hvordan jeg faar dansk tastatur..


    jeg har vaeret inde i Regional and langauge options .. og under advanced ogsaa details sletter jeg det engelsk keyboard layout og laver et nyt med dansk sporg men kan ikke vaelge det danske keyboard layout.. jeg har hQrt man godt kan AEndre det men kan virkelig ikk huske hvordan..


    help out pease :)

    Hejsa ..


    Jeg står her med en Mac G4 laptop med Mac os Tiger installeret ..


    Jeg mangler dog vidst et program der hedder vmware til at emulere windows for at køre det, er det lidt uerfaren på stedet .. har ledt efter guids og søgt på Vmware herinde uden held.


    mit egnetlig spørgesmål er om vmware er det rigtige program og om der er forskellige versioner af vmware man skal have for at kunne køre det eller er det sådan at vmware kan sættes op til alle de forskellige styresystemer


    fx at køre windows på ubuntu eller linux på mac osv ..


    Help out ?


    //thanks

    det er liiiidt svært at finde en instrumental til den sang.


    men hvis der er nogen der har et program til at lave en instrumental så bar kom med den.
    kvaliteten er underordnet da vi selv ska lave tekst til sangen jo .


    det er bar noget forsjov ting vi laver til skole projekt så det bliver lidt sjovere.


    på forhånd tak.

    Vi er to drenge som gerne vil lave en musikvideo over sangen "har jeg bildæk", men vi vil lave egen tekst til sangen. Vi mangler et program, et sample eller en anden smart ting der kan fjerne teksten, så kun musikken er tilbage.. Jeg håber nogle derude har et svar..


    Mvh
    Christian

    vlc har haft problemer med visse film..


    men media player classic kunne klare mosten..


    den kan sku alt..
    prøv den..


    bruger selv nvidia gfx kort og har opdateret driverne.. og installeret ace mega codec pack..
    filmene virkede fint..

    heysa..
    ville lave en lille meningsmåling til min projekt opgave så håber i vil hjælpe mig...


    spørgsmålet lyder:
    Kender i LTTE
    Hvis i gør hvad er jeres holdning?


    LTTE er sri lankas friheds gruppe

    hey ppl... har lige downloadet nero 6 og har fulgt det link som hr unforgiven gav mig og det virker... så tak ska i have...


    brb ska formatere :D

    jamen det er det at den har virket før.... og jeg har prøvet at installere det med min brors cd... og det virker heller ikke!! :(