Indlæg af AtotehZ

    Tak skal du have.


    Jeg undersøgte hvordan mærkerne klarer sig i forhold til hinanden. Lige præcis Acer og HP er nævnt i en artikel. HP skulle have kort levetid og Acer lang levetid.


    Min mor valgte forresten en der var et nummer dyrere. Med en I5 2.6Ghz, 6GB RAM og 750GB harddisk. Grafikkortet er ikke så relevant for hende ;)

    Hehe, han ville have været ud i bilka og købe en skod pc MED DET SAMME(fredag kl 11):


    Intel G630
    Nvidia GT 520
    Lige mange, men langsommere ram.
    Dårligere strømforsyning.


    Til samme pris som ovenstående med.


    i3-2100
    GTX 560


    Spørg mig lige hvor lang tid han ville have haft gavn af den, og om han ville være træt af den ydelse han ville få i det spil han regner med at kunne spille.

    Det giver mening, men det er til min kammerat, og han er ikke rigtig til at hugge i. Vi skal spille Diablo 3 sammen og hans computer er for langsom til at køre spillet.


    Han vil købe en ny computer med garanti på, hvilket også er forståeligt nok da han ikke ligefrem er noget geni til hardware, men det bliver ikke lige med det samme. 700-900kr ville være for meget til en midlertidig løsning for ham.


    Jeg vil prøve at se hvad folk vil have for en brugt computer af nogenlunde kvalitet. (ca. 2-3 år gammel teknologi)

    Tak for svaret Sam. Jeg har ikke svaret før nu fordi jeg ville læse lidt forskellige steder, og jeg havde allerede bestilt en Samsung, men...


    Nu hælder jeg mere til den BenQ du refererer til. Jeg havde selv set på den, men fravalgte den da det er en 1080p og ikke 1200p..


    Det bliver dog grunden til at jeg TILvælger den nu, da jeg har opdateret mit kendskab til hvordan spilproducenter bestemmer FoV i forskellige spil.


    BenQ'en opfylder dermed alle kriterier. Nu ser jeg lige om andre har en 1080p 120hz skærm som svar på den.


    Jeg kommer nok til at savne de 110 pixels vertikalt når jeg browser og arbejder, men nu må vi se.

    Undskyld den lange forsinkelse. Jeg havde ikke fået nogen mail om dit svar.


    Programmet der styres helt parallelt med Windows egen volume kontrol. Der er ingen ekstra mulighed for modificere lydniveauet.


    Ellers tak for forslaget.


    Hvis der er andre der har ideer til software der kunne hjælpe så sig endelig til.


    I Windows XP var det intet problem da der både var en 'wave' slider og en 'master' slider. Med andre og kunne man modificere intensiteten af den ene ved at stille på den anden.


    Jeg så lige hvordan jeg kan abonnere på tråden, det er hermed gjort.

    Ja, original emballage + bundle medfølger.


    Corsair HX1050(var valgt til begge kortene sammen)


    En 600W PSU er nok til at et Radeon HD 6870x2 + resten.


    For god ordens skyld er 500W nok til Radeon HD 6870 + resten.(ikke x2)

    Undskyld jeg ikke har været tilbage til tråden her. Jeg har ikke modtaget nogen mails om besvarelserne.


    Mit lydkort er et MAYA EX5 USB.
    Mine høretelefoner er et par Sennheiser HD 595.


    Jeg tror ikke der er mulighed for at manipulere hverken lydkort eller høretelefoner, det var derfor jeg spurgte til 3. parts software.

    Hej Tweakers, følgende varer er til salg.


    Club3d Radeon HD 6870 1GB:

    • Spritny, har kun kort været ude af det antistatiske materiale og er derefter pakket igen.
    • Sælges kun pga pladsmangel på bundkortet.
    • Emballage og hele bundle medfølger.
    • Bundle består af drivere, spillet Dirt3(racerspil), kabler, bl.a. et Crossfire kabel.
    • Kvittering medfølger.
    • Nuværende ny pris: kr. 1189.-

    Mindstepris: kr. 550.- inkl. porto.


    Club3d Radeon HD 6870 x2 2GB:

    • Har været brugt i 2½ til 3 mdr. Perfekt stand, og har aldrig været OC'd.
    • Er dual-core og betydeligt kraftigere end ovenstående.
    • Sælges da den originale plan var at køre de 2 kort sammen, men mit system passer ikke til formålet.
    • Emballage og mest muligt af bundle med følger.
    • Bundle består af drivere, spillet Dirt3(racerspil), kabler, bl.a. et Crossfire kabel.
    • Kvittering medfølger
    • Nuværende ny pris: kr. 2944.-

    Mindstepris: kr. 1400.- inkl. porto.


    Kan Afhentes. I tilfælde af afhentning slås porto af prisen.(75kr.)


    Bud modtages kun i denne tråd. Hverken PM eller andre steder.

    Hey Tweakers,


    Jeg skal købe en dørklokke og kan ikke finde ud af hvilken det skal være.


    Den skal være trådløs, være nogenlunde holdbar, og have lang levetid på batteriet.


    Et lidt atypisk spørgsmål for forummet, men nu prøver jeg alligevel ;)

    Hey Tweakere,


    Jeg har et problem med mit OS, Windows 7.


    Min lydstyrke er alt for kraftig. Min mixer står på 2% og på trods af det er flash film online meget høje, dem kan jeg ikke skrue ned for. Selv andre ting såsom Winamp er høje. Jeg har Winamp på 4% lydstyrke, og det er meget passende. Jeg skal skrue kraftigt ned overalt og nogle steder er det ikke engang nok.


    Jeg har allerede undersøgt eventuelle drivere og systemindstillinger. Næste step er at finde noget software der kan klare det.


    Jeg leder efter noget software der ligesom windows xp kan ændre lydindstillingerne mere frit. Er det noget i kan hjælpe med?