Indlæg af yosti

    Tja når man kigger på maskiner til 2000 kr. så er der ikke så meget at diskutere. Maskinen er fin til office pakken og at surfe lidt rundt på nettet, så hvis det er det eneste formål er det jo fint. Men forvent ikke at det er en raket hvis i begynder på mere krævende opgaver. Man kunne overveje at smide en SSD i den, da det nok vil gøre at den føles hurtigere.

    Hej


    Tak for svar :9xo
    Som sagt så er det kun til at arbejde og til at gå på nettet den skal bruges til så det lyder til at det godt kunne være den vi skal bestille.

    Hej :cheers:


    Min far skal have en ny bærbar i prisklassen 2000-3000kr. men det er en jungle for både ham og mig så vi håber på at der er en venlig sjæl herinde som kan pege på en fin bærbar i den prisklasse. Min far der er 67 år har ikke brug for de vilde grafiske eneskaber da den højst skal bruges til at arbejde fra og gå på nettet. Vi fandt denne her på Komplett men er den go or nogo?:


    https://www.komplett.dk/lenovo…-156-hd/825329#!tab:extra


    DBH


    Yosti :rules:

    Hej alle sammen :)


    Jeg har et problem med min bærbar, den kan ikke få kontakt til diskdrevet?
    Jeg har prøvet at opdatere dens driver men det hjælper ikke , så prøvede jeg at fjerne drevet og genstarte computeren, men den skrev at det mislykkes.
    Når jeg sætter en cd-rom i lyder det til at den køre rundt og bliver læst, men mere sker der ikke ?
    Jeg har en Compaq Presario CQ61-220SO, med Vista home
    Jeg håber at der er en der kan hjælpe mig så jeg ikke behøver at gendanne computeren :)


    På forhånd tak


    /Yosti