Indlæg af Peter1

    150kr, afhentet for:


    E6600
    Trådløst netkort PCI: D-Link DWL-G510 wireless G desktop adapter (Set på HOL.dk)
    1GB DDR1-3200 RAM, Corsair XMS XMS3202v2.1 (Set på HOL.dk)

    Jeg skal bruge et par low power grafikkort til erstatning for dem der er brændt af i børnenes Pavilion slimline maskiner.


    Det er PCI-e low profile, de skal erstatte et par 7500LE der begge er røget.


    Jeg har overvejet et 5450 eller 6450 der kan erhverves fra nye for 200 / 250kr dvs 440kr for 2 stk 5450 kort med fragt.


    Evt kan det måske være noget GF210 eller 310 ?


    Jeg er også åben for andre forslag men der er ikke meget power til rådighed, max ca 20W, evt 25W.


    Det skal nok helst være afhentning i (Holbæk,) Roskilde, Frederikssund, Frederiksværk området at det kan betale sig at købe brugt.

    Jeg skal bruge et par low power grafikkort til erstatning for dem der er brændt af i børnenes Pavilion slimline maskiner.


    Der er vist noget i nærheden af 16-17W til rådighed så det er vist noget 5450 eller 6450 jeg skal bruge, det er PCI-e low profile, de skal erstatte et par 7500LE.


    Jeg er også åben for andre forslag men der er ikke meget power til rådighed.

    Jeg står og mangler en harddisk caddy med adaptor til en HP DV 6720, den skulle passe fra mange af DV 6xxx modellerne sådan som jeg forstår det.


    Den skulle også passe fra en Compaq V6xxx og en HP DV9xxx.


    Afhentes på Sjælland hvis prisen er fornuftig, evt med en disk fra sådan en.


    En recovery disk fra sådan en købes ligeså eller et evt image der virker til sådan en.


    Skriv gerne en mail da jeg ikke checker herinde hver dag.

    Jeg har lige købt et Zotac GFX 8800GTS 512MB DDR3 af en anden bruger her på siden, det giver alarm på bundkortet lige så snart jeg starter maskinen op, maskinen fungerer ellers perfekt med mindst 2 andre GFX kort, et 8600GTS og et 7500LE samt med begge PSU'er.


    Spec:
    BIOSTAR 945P A7A ver8.1
    E6300
    2GB RAM
    300W ??? PSU /
    550W LC power LC6550G


    Er der noget jeg har overset, virker kortet f.eks ikke med det chipset eller sådan noget ?


    Der burde da være power nok til det setup ?


    Er der nogle specielle HW krav til det kort ?


    Edit: jeg ved ikke hvorfor Asus skulle blandes ind i det setup, det er selvfølgelig et Biostar MB.

    Tak for al hjælpen, jeg har nu fået det til at virke, MW2 multiplayer skal tilsyneladende køres for at den fil bliver genereret for den var der ikke før jeg prøvede multiplayer men var der efter.


    Jeg havde tidligere valgt ikke at køre spillene for jeg vidste ikke om man skulle lave profilerne inden man tog spillene "i brug".


    Nu virker det, tak.

    Den har downloaded updates til spillet og jeg har indtastet key så jeg troede at jeg havde registreret det på steam.


    Jeg prøver at se på det senere når jeg kommer hjem igen.


    Sker der noget ved at han spiller det ?
    Kan man så senere "rydde op" og oprette de ekstra profiler eller er man låst med kun 1 profil / "gem" ?

    Jeg kunne også godt bruge en XP home OEM til at installere på min gamle Acer Aspire 5102 bærbar.


    Det behøver ikke være en licens da der originalt er XP home på den, bare jeg kan aktivere den med den key der er i bunden.


    Den kører ligenu med Vista 64bit, DET KAN IKKE ANBEFALES men jeg havde sådan en til at ligge.

    Jeg mangler en Vista 32 OEM home premium til at installere på en HP Pavilion a6133.sc, enten med licens eller bare skiven, evt bare til låns en uges tid eller hvad man nu kan finde ud af.


    Derudover mangler jeg et par licenser til et par børne PC'ere, gerne noget XP, evt med kabinet og OEM licens hvis installationsskiven medfølger.


    Jeg får ikke checket ind her hver dag så skriv evt en mail istedet.

    Jeg er helt ny indenfor MW2 til PC og steam, jeg blev rådet til at bruge MW2config sammen med MW2 så mine sønner kunne have hver deres "gem" i MW2.


    Jeg har installeret MW2 fra CD og det virker umiddelbart fint nok men når jeg kører MW2config og vil ind og lave flere profiler så får jeg en melding om at "den kun virker med MW2 steam versionen.


    Er der nogen der ved hvor der ligger noget brugervejledning / guide eller lignende eller ved hvad der er galt så er jeg åben for forslag men husk at jeg er ny indenfor det her med steam osv..


    Jeg har downloaded MW2config og prøver at køre det sammen med MW2 men får en fejlmelding når jeg går ind under profiler for at oprette flere profiler, nogen steder jeg kan se hvordan man gør, kan knægten bare spille nu og så kan jeg lave flere profiler senere ?


    Jeg får en fejlmelding om at den kun virker med steam versionen af MW2, jeg har installeret fra CD, er det problemet ?


    Alle gode råd er velkomne men husk jeg kender intet til det på forhånd.