Indlæg af Dropios

    Havde oprindeligt tænk mig at købe en caviar black også, men hvis den begynder at larme for meget vil det gå mig på :)


    Er også stadig meget fristet til at købe et 590 :P


    du har ikke nogen indvendinger til bundkortet?

    Så vidt jeg ved har støjniveauet på Caviar Black været diskuteret mange steder :p og at den gav nogle voldsomme irreterende lyde, derfor jeg har valgt den nye udgave af green versionen, da det kun er en lager disk, og den er mere lydløs.


    Jeg har hørt rygter om at gtx 590 ville være på market i begrænset tid?


    Kabinettet jeg har valgt beholder jeg dog, da den har ekstrem gode udvidelse muligheder + god airflow :p


    Havde orginalt bestilt vengenance rammene, men de kune ikke være under min Noctua :p, havde også kigget på blæseren egentligt som du linker, men hælder bare mest til Noctua blæseren, da HAF X kabinettet, er relativt stor :)!

    Umiddelbart virker dit link ikke :p


    Gfx: Pt gigabyte 580.
    Motherboard: Asus Maximus IV extreme B3
    SSD: Corsair SSD force Series 3 120gb (550/510)
    Lager: WD Caviar green 2TB (Den nye udgave)
    Skærm: BenQ 23.6 tommer skærm XL2410T
    CPU: Intel I7 Quad 2600k
    CPU køler: Notua NH-D14
    Ram: Mushkin redline Cl9 2133 mhz kit 8gb eller 16gb
    PSU: Corsair AX 850W PSU
    Kabinet: HAF X Big tower


    Er det jeg har valgt pt. Dog overvejer jeg kraftigt en 1000 eller 1200W PSU, for så kan jeg kører SLI senere evt.

    # myrizzle


    Ja, det er nogle år siden jeg har haft en stationær, så pengene skulle ikke stå i vejen for mig :) !


    Gfx mæssigt har jeg dog ikke helt besluttet mig, så det skal jeg lige have fundet ud af en gang i dag, kan være det ender med jeg køber gigabyte's 580, og så udvider til SLI 2x 580 senere :)


    så sidder og overvejer at smide en større PSU, bare så jeg har muligheden senere.

    Har også bestilt de ram Khorn omtaler :)


    2600k har jeg bestilt, så den beholder jeg også.


    Da mit kabinet er ret stort, ser jeg ikke et problem med noctua's køler, dog er jeg bange for den larmer for meget?
    Hvis der fandtes en lignende køler, rent preformance dygtigt, og mindre støvsvag, så ville jeg helt sikkert snuppe den :)


    Jeg er nu stadig i tvivl om motherboard + gfx


    ellers tak for hjælpen ;)

    Hej alle sammen, jeg er i den situation at jeg skal til at købe ny computer.
    Har lavet følgende build og ville høre om i evt. ville ændre noget i builded, eller om det så ordentligt ud.


    http://www.komplett.dk/k/shopl…0F-4FD2-A79B-C008D64658F4



    Prismæssigt ligger det på 17-18k ink. skærm


    Jeg siger tak på forhånd!


    Fik lige øje på at jeg ikke kan klemme rammene ind under CPU-Køleren, så rammene vil blive skiftet ud til kingston hyperx