Indlæg af SlagtArn

    Alle mine drivers er up to date, jeg har kørt det der dxdiag og den siger ingen problemer fundet :(


    De svarer bare såså langsomt :P

    Det skete også i dag tidligere (no signal), da den har stået tændt 5-6 timer, med slukket skærm, uden at køre andet end Chrome og skrivebordet..

    Hmm, så hvis jeg køber en ny PSU burde det løse problemet???


    Er det egentlig ikke smartere at købe ny computer i stedet??

    Jo det er lige netop Topdata, den kostede 8000, og den er et par år gammel, tror jeg fik den i 2008/2009, måske før. :P


    Jeg ved faktisk ikke hvad en PSU er :o

    Hej Tweaker :)


    Jeg ved godt denne slags tråd ofte bliver postet, men jeg synes ikke jeg har set en case som ligner min, så bær over med mig, hvis en sådan findes.



    Fejlen skete, lige pludselig, uden der har været noget, der tydede på der skulle være fejl på min computer.
    Jeg havde downloadet et en addon pakke til World of Warcraft, og jeg var igang med at teste den, da min skærm lige pludselig går i sort med fejlbeskeden "No signal". Jeg genstartede da computeren, og den kører ganske fint, indtil jeg går ind i WoW igen. Der går da 2-3 minutter, og showet kører igen. Jeg genstartede igen computeren, og slettede alle mine WoW addons, da dette jo syntes at skabe fejlen, men til ingen nytte, jovist får jeg lov at køre WoW 5 minutter yderligere, men det virker som om det bliver for meget, og skærmen bliver sort igen, med samme fejlmeddelelse, så jeg ville meget gerne have noget hjælp. :)



    Lige lidt ekstra information.


    Jeg har kørt virus scan med AVG Free edition, den fandt intet.


    Imens fejlmeddelesen kørte, kunne jeg fortsat høre melodien fra World of Warcraft..


    Windows 7 Ultimate 32-bit.


    Min cpu drøner rundt på omkring 2-10% bare når jeg har Chrome og Windows Jobliste åbent, hvor 66% af min fysiske hukommelse bliver brugt af samme programmer, og der står også (under windows jobliste, nede i venstre hjørne, processer: 75. Kan det være al min hardware der skal udskiftes???


    Lidt info (Kopieret fra hjemmesiden hvor den blev købt, da jeg ikke aner hvilke specifikke informationer, i har brug for):
    - INTEL CORE2DUO E6850, 4MB CACHE (2x 3.0GHZ), FSB 1333MHZ
    - GIGABYTE BUNDKORT (INTEL G31) GA-G31MX-S2
    - 512MB DDR3 GEFORCE 8800GT (2X DIGITAL DVI), NVIDIA
    - 250GB SATAII HARDDISK, 7200RPM, SEAGATE
    - 2GB DDR800 *DUALCHANNEL* DDR2 RAM, PC6400
    - 20x SATA +/- DUALLAYER DVDBRÆNDER (SAMSUNG)
    - 550W XILENCE (ATX 2.2) ULTRA STØJSVAG STRØMFORS.
    - COOLERMASTER KVALITETS KABINET
    - UNDERSTØTTER SATAII OG SATAII-RAID
    - LPT PORT
    - 6 USB PORTE (2 PÅ FRONT)
    - 7.1 SURROUNDSOUND LYDKORT
    - 10/100/1000MBIT NETKORT (GIGABIT LAN)


    Jeg bruger Windows 7 Ultimate.


    Jeg har prøvet at støvsuge den, men det hjalp ikke..


    På forhånd tak! :)