Indlæg af DarkhorZe

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^


    Fordi det bruges af de engelsk-talende. Når du skal udtale "WoW" på engelsk, så er det faktisk "Wauw". Derfor bliver det nemt lavet om til WaW når folk snakker.



    Det er bare cool. Så er det adopteret fra engelsk lingo. Tak for hjælpen og tak for din du forstod mit spørgsmål :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Cyclups
    WoW udtales World og Warcraft ;)
    man siger det ikke som et ord, ligesom man heller ikke siger FBI som er ord, men som enkelt bogstaver.


    Hør nu her - jeg har hørt mindst 10 WoW whores sige : Jeg spiller WAW


    Curious: nej det er ikke en joke.....Det er en lame tråd men ikke nogen joke.

    Hey Tweakers.


    Sad og snakkede med min chef idag. Spørger ham om han bruger tid på at geeke derhjemme og han siger: "Ja jeg sidder og spiller WaW". Og nu har jeg hørt så mange sige det, giver ingen mening.


    Hvordan kan WoW nogensinde blive udtalt som WauuuW? "Jeg spiller WAW!"


    I min bog udtales det nærmere WåW.


    Hvad sker der for det? Er det bare ren lingo at udtale det som WAW eller hvad? I dont get it - enlighten me!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af recruit
    Ja så skete det sku igen.


    Faldt over en mc som jeg bare ville have.


    Nå du kom lige til at købe en mc ? Det var da noget af et impulskøb. Ikke så tit jeg hører om nogen der lige kommer til at købe en mc når de falder en mc som de bare lige ville have. yay mand! tillykke med den du hehe

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Maleficus


    Var godt nok heller ikke en netcafé i verdensklasse.


    Tja tiderne har jo bare ændret sig. Var ikke som før i tiden hvor man sad på café og gamede. Rigtig mange sidder derhjemme nu istedet for :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af at.mac


    Nu er det ikke sådan jeg sidder og ser dem i timevis - lagde bare mærke til det at der var ret mange, da jeg er sådan en person som betaler for mine ting - spil, musik, film, så syntes jeg det var mest rigtigt lige at gøre opmærksom på det - men da jeg ikke har rettighederne så kan YT ikke gøre noget.



    Klap dig selv på skulderen. Skal du være politibetjent når du bliver stor? ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan


    Kunne være sjovt at sende dig til en psykiater... :D :D


    Ham har jeg skam været en del gange snart - var ikke særlig sjovt....Men nok om det

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Maesty


    bare fordi man sidder foran computeren mange timer om dagen behøver man jo ikke ligne en der gør det!


    Løber selv godt og vel 30 km om ugen, og træner MMA 2 timer 3 gange om ugen



    hvad er MMA ? Mine tanker falder først på Man on Man Action - men tvivler på det er det!



    Jeg elsker iøvrigt at løbe. Har en skøn naturrute på 11.8 km som jeg tager en 2-3 gange om ugen.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^


    Man får en tatoo for at skille sig ud fra mængden.. ligesom alle de andre.


    Det var dog fantastisk skrevet - den skal jeg huske ;)

    Gå ned på den lokale kineser eller koreaner restaurant og så kigger du lidt på menu kortet og vælger -> der har du teksten til tattoo.


    C'mon - CLICHÉ TUSCH !!!!! Den er sooo 90'es man :)

    Du skriver at man er bundet til at bruge iTunes - det er jo ikke helt rigtigt.


    Det står een frit for at bruge 3. parts software som fungerer udmærket :) Jeg bruger selv Anapod Explorer da jeg hader iTunes - betalte jeg 120 kr for, men ved der også findes freeware alternativer.


    Ellers fin test :)

    dna og Kenny:


    Hehe godt i er der. Hvad kan jeg sige? Det er meget muligt :) Skammer jeg mig ikke over. Gu er det dobbeltmoralsk - det er snyd ligemeget hvad.


    Men anyways, betjente - så har jeg betalt det fulde beløb og fået mit tøj. End of story <3

    En stak svedende mænd i stramme cykelshorts der tramper op og ned af bjerge på cykler - Kan bare ikke se det fede i det :P