Indlæg af iddqd

    Jeg har lige modtaget mit produkt i dag det er dog fiber, der har været lidt problemer med en defekt mediekonverter men ellers har de været rigtig gode på supporten med at underrette hvordan og hvorledes.


    Så det spiller bare max nu :) Hastighed ved jeg ikke om kan blive højere, men jeg tror den ligger der hvor den skal.


    [Blocked Image: http://www.speedtest.net/result/5383315692.png]

    **Opdatering, dette ser nu ud som om at det sker generelt i alle spil til min store ærgelse. Håber nogen har et bud på hvad det kan skyldes.



    Hey Tweak - Jeg har fået anskaffet mig Crysis 2 og indtil videre ser det rigtig fedt ud kører helt perfekt og flydende men!, der er dog lige det lille problem at, når jeg spiller så efter 5-10 minutter dropper min gpu core clock fra 1001mhz til 400mhz (Temperaturen på GPU'en er ca. 60-65grader hvilket ikke burde være skyld i en eventuel downclocking. Men det gør det umuligt at spille spillet.


    Har den nyeste driver fra nVidia samt MSi Afterburner.


    Crysis 2 Settings:


    Opløsning: 1900x1200
    System setting: Extreme
    Vsyng: Enabled


    Her er lidt om mit system og andet relevant:


    Bundkort: ASUS P8P67 EVO (Link)
    CPU: Intel i7 2600k (clocked til 4.4ghz)
    CPU Køler: Arctic Cooling Freezer 13
    Grafikkort: MSI N560GTX-Ti Twin Frozr II/OC (Link)
    PSU: Corsair 850TX
    Ram: 2x4gb Kingston DD3 1600mhz


    Lige p.t. lader det kun til at være Crysis2 der volder problemer, for mine andre spil som World of Warcraft, og andre kører fint.


    Nogle der har et eventuelt bud på hvad problemet kan være? Jeg har også prøvet at køre uden overclocking på grafikkortet og der gør den det samme, selvom GPUen rent faktisk har en lavere temperatur der.


    På forhånd tak


    Kasper

    Hey Tweak - Jeg har fået anskaffet mig Crysis 2 og indtil videre ser det rigtig fedt ud kører helt perfekt og flydende men!, der er dog lige det lille problem at, når jeg spiller så efter 5-10 minutter dropper min gpu core clock fra 1001mhz til 400mhz (Temperaturen på GPU'en er ca. 60-65grader hvilket ikke burde være skyld i en eventuel downclocking. Men det gør det umuligt at spille spillet.


    Har den nyeste driver fra nVidia samt MSi Afterburner.


    Crysis 2 Settings:


    Opløsning: 1900x1200
    System setting: Extreme
    Vsyng: Enabled


    Her er lidt om mit system og andet relevant:


    Bundkort: ASUS P8P67 EVO (Link)
    CPU: Intel i7 2600k (clocked til 4.4ghz)
    CPU Køler: Arctic Cooling Freezer 13
    Grafikkort: MSI N560GTX-Ti Twin Frozr II/OC (Link)
    PSU: Corsair 850TX
    Ram: 2x4gb Kingston DD3 1600mhz


    Lige p.t. lader det kun til at være Crysis2 der volder problemer, for mine andre spil som World of Warcraft, og andre kører fint.


    Nogle der har et eventuelt bud på hvad problemet kan være? Jeg har også prøvet at køre uden overclocking på grafikkortet og der gør den det samme, selvom GPUen rent faktisk har en lavere temperatur der.


    På forhånd tak


    Kasper

    Hej Tweak :)


    Jeg har ikke helt så meget styr på det, men ville i tro man kunne mærke forskel på load tider af diverse programmer, windows og andet hvis man valgte:


    2stk OCZ Vertex 2 Series Solid State Disk 60 GB i RAID-0 Link


    frem for:


    1stk OCZ Vertex 2 Series Solid State Disk 120 GB Link


    Tak på forhånd :)



    Kasper

    Hej Tweak


    Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvordan jeg får fronten og siderne til at lyse - jeg har tilsluttet siderne med deres små stik men har ikke kunne finde noget stik til bundkortet.


    Nogen der måske har en idé til hvad problemet er, eller måske ligefrem en som selv har denne type kabinet og ved hvad der skal gøres?



    *rettelse - der var et molex stik der havde gemt sig :) Alt i orden
    Tak på forhånd


    Kasper

    Tusind tak skal i have :) Jeg tager ud og kigger på delene i dag. Lige et tilføjet spørgsmål til bundkortet, kan det passe der har været problemer med dem hvor de så er blevet tilbagekaldt herefter? Er det noget jeg skal passe på med når jeg køber det.

    Noget som det eneste jeg ikke rigtigt har givet mig i kast med at undersøge er grafikkortet, valget faldt på ati'et fordi jeg lige faldt over en kanon anmeldelse af det herinde. Men det kunne være jeg skulle prøve mig med dette kort du henviser til i stedet. Og til BPM, tror jeg giver mig i kast med H50'eren den ser rimelig fornuftig ud.


    Så skulle der vist også være styr på det hele, tror i ikke? :)

    Jeg havde forstillet mig i hvert fald at OC vha. TPU - om det så bliver med standard bios eller en anden ved jeg ikke endnu. Endnu et spørgsmål, den køler du har linket til understøttet ikke socket 1155 - Jeg er vel nødt til at finde en køler der også understøtter denne type socket eller minder 1156 og 1155 om hinanden så vidt at samme køler kan bruges?. Har opdateret tråden med links.

    Hej Tweak :)


    Jeg er ved at samle mig en ny stationær for et rimeligt beløb. Jeg lister lige hvad jeg er kommet frem til indtil videre:


    ASUS P8P67 Sandy Bridge bundkort med Intel P67 Express (HyperDuo) Link
    Core i7 I7-2600K 8 MB (Intel Boxed) (Varmeafleder) Link
    CPU Køler: Nogle forslag?
    ASUS EAH5850 DirectCU TOP/2DIS/1GD5 (1 GB) Link
    750W Corsair TX CMPSU-750TXEU 140mm Link
    Corsair Dominator 3 x 2 GB Link
    Fractal Design Define R3 Sølv u/PSU Link
    120mm Arctic Cooling F12 19dB x3 (2 top 1 side) Link


    Disk 1 (System SSD): Corsair Performance Series P64 64 GB
    Disk 2 (Lager 1): Samsung SpinPoint F1 Desktop Class HD103UJ 1 TB
    Disk 3 (Lager 2): Samsung SpinPoint F1 Desktop Class HD103UJ 1 TB


    Windows 7 Professional.



    Alt skal indkøbes bortset fra alle diskene da det er nogle jeg allerede ligger inde med.


    Jeg er meget interesseret i at høre om hvordan i tror denne opsætning vil klare sig. Målet med opsætningen er at den skulle kunne trække nogle forskellige spil herunder World of Warcraft med en fornuftig grafikopsætning og så ellers daglige opgaver som udpakning af filer, webbrowsing og andet standard.


    Tak på forhand.


    Kasper