Indlæg af Knaegten

    Hej alle.


    Har lige fået min enhancement shaman i level 81.
    Men hvad skal jeg reforgning til? Kan fra vælge noget hit rating, til crit? osv.
    Har ikke helt styr på det endnu, hvad er det jeg som shammy primært skal gå efter?


    Mvh Frederik. :-)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Cyclups
    Ja komplett's demolager eller tweak, hol eller hwt's salgs tråde
    hvordan ser dit system ud?
    selv det bedste gfx vil ikke hjælpe meget hvis du sidder med en computer fra forrige århundrede :)


    Har lige smidt penge efter nyt motherboard, ram og CPU, så det er up-to-date

    Hej alle.


    Mit GTS250 synes jeg er blevet sløv, så jeg leder efter et nyt kort, har kigget lidt rundt, men synes ikke rigtig jeg har fundet nogle gode tilbud.
    Har ikke så meget at købe for, nemlig kun 1000kr.
    Nogle der kan hjælpe mig?


    Mvh Frederik.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af basseger
    Er helt enig med Bpm. spar lige en 1000 - 1500 kr mere op hvad har du evt nu så vi kan sammenligne? jo flere oplysninger du gir jo nemmere og jo mere lyst får folk til at hjælpe dig.



    Computeren skal ikke bruges til nogle krævende spil, jeg spiller kun WoW, cs, wc3 og LoL.
    Har aldrig haft interesse i andre spil.


    Hvad så med denne pakke http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=432015


    Forresten så kan i se spec her http://h20000.www2.hp.com/bizs…=3644673&prodTypeId=12454


    skal siges at jeg har gamer kabinet og 650W strømforsynging og et ENGTS250 grafikkort.

    Har lige haft en anden tråd, men ville kigge på lidt flere muligheder.


    Har 2k, smid nogle foreslag til en god CPU, MB og MEM.


    Den skal bruges til gaming


    mvh Frederik



    Jeg har 2,5k at købe for og det skal meget gerne være nu og her, så har ikke tid til at spare mere op, da min lillebrors computer er gået i stykker og han skal have mine gamle dele :)


    Hej igen RTM.


    Er lidt forvirret over din forklaring, er denne sandy bridge opgradering god, som madz foreslog?
    Det virker åbenbart, som en meget god prisklasse.
    Jeg har desværre ikke helt styr på det med computere endnu, så det må du bære over med mig, men hvad fanden man bliver kun klogere af at spørge ;)


    Jeg sidder og skal til at bestille nu, så kom med et bud på hvad du synes ville være fair.


    Mvh. Frederik :)


    Faktisk har jeg skiftet kabinet og strømforsyning, så det passer jo bare super! ;)
    der sidder en 650W i, og kabinettet er fra en gamer PC.

    Hej alle.
    Nu er min pc ved at blive godt gammel, den kører som den skal og der er ingen problemer.
    Men dog synes jeg at den er begyndt at trække spil, som WoW, starcraft2 osv. lidt langsomt.


    Ville derfor have nogle råd fra jer derude.
    Lige pt. har jeg kun skiftet mit grafikkort ud til et http://www.pcstats.com/articleview.cfm?articleID=2388


    i min computer sidder der http://h20000.www2.hp.com/bizs…=3644673&prodTypeId=12454


    Har pt. 2000kr til at opgradere for, jeg spiller meget, så det skal helst kunne kører det lækkert.
    Hvad synes i jeg skal købe?
    ram, grafikkort, processor, CPU?
    I må meget gerne sende mig links! :)


    Mvh. Frederik :)

    Hej alle.


    Jeg fandt en masse opdateringer til min computer, hvor bundkortet, cpu, CD Drev og harddisk stammer fra en HP Pavilion a6345.sc Desktop PC.


    Da jeg søgte på HP fandt jeg en BIOS opdatering og Lyd driver, men problemet er at installationen undstøtter kun Vista og jeg opdaterede i vinters til Windows 7.


    Har søgt og søgt efter en lyddriver der vil virke, men har endnu ikke haft "Luck" med det.
    Håber der er nogle der ved hvad jeg kan gøre, synes det er mega træls ikke at have lyd, når jeg skal snakke med venner eller høre musik :(.


    Til jer som er intereseret i at hjælpe mig, så er specs her http://bizsupport1.austin.hp.c…=3644673&prodTypeId=12454

    Hej alle.


    jeg skiftede i går motherboard til et ældere et.
    Alt ser ud til at køre fint undtagen min lyd. Det virker ikke.
    Jeg ved ikke om jeg har monteret HD Audio stikket rigtigt, da jeg ikke har manuellen for mit board.
    Efter hvad jeg ved, så er AC'97 stikket og noget med lyd at gøre?


    Jeg kan place stikkende i Audio, men jeg har også en der hedder HD Audio, den er større end hvad mit stik passer til, men jeg kan sagtens sætte det i.
    Ved ikke om jeg monteret noget forket, derfor ville jeg meget gerne høre om jeg har monteret det rigtigt :)


    Mit Motherboard er et http://bizsupport1.austin.hp.c…=3644673&prodTypeId=12454


    (rul lidt ned, så kommer specs om det samt billed)


    MCP61PM-HM (Nettle2)


    Håber i kan hjælpe :)

    Mange tak for svaret :)


    Min blæser var ikke defekt da jeg først modtog mit grafikkort, det er først sket her for en 1 uge siden.
    Har haft grafikkortet i 1år. Har testet mine RAM, de fejler intet.
    Men det mærkelige er at min blæser drejer rundt, men når jeg startet min computer op fortæller den mig at min CPU blæser er i stykker og at den derfor lukker ned om 4sek.
    Hvis jeg trykker "F2" går den videre til skrivebordet og virker som den skal. Dog kører min CPU blæser fuldstændig sindsygt op og ned i omdrejninger.

    Hej alle.


    Jeg skal ud og nogle opgraderinger til min computer da jeg synes den er blevet meget langsom.
    Min CPU blæser er defekt og min PSU er for lille til mit grafikkort, så den slukker når jeg prøver at kører spil på medium/high.
    Jeg leder også efter et nyt bundkort, men jeg ved ikke hvad jeg skal kigge efter og hvordan jeg ved om det passer?
    Nogle der kan komme med et par gode forslag til hvad jeg kan købe? og forklare mig hvordan jeg ved om et bundkort passer?
    Jeg har nogle penge liggende fra hjemmesiden komplett.dk, så det ville være super lækkert, hvis i kunne det derfra.


    forresten så ligger mit budget på 2000kr. til bundkort, CPU blæser og PSU.
    Min nuværende PSU er på 230V.


    Min computer er en HP Pavilion a6345.sc desktop pc


    Mvh. Frederik. :)