Indlæg af bassemand

    Hej tweakbrugere :)


    Jeg har tænkt på at sælge min 1år gamle gaming pc, da jeg ikke længere interessere mig for det så meget, og jeg tænkte på hvad i mente jeg kan få for den.


    Komponenter:
    CPU: Intel i5-750 2,67 GHz (quadcore)
    GPU: 2 x XfX Radeon HD5770 i CrossfireX konfiguration
    Bundkort: ASUS P7P55D-E LX, Socket-1156
    RAM: 2 x 2 GB Kingston HyperX 1600 MHz DDR3 (4gb ialt)
    Harddisk: Western Digital Caviar Black 750GB
    PSU: Fractal Design Newton R2 1000W PSU
    CPU-køler: Coolermaster V6GT
    Case-blæsere: Std, med hastighedskontrol
    DVD-rom: Sony Optiarc DVD±RW Burner, AD-7260S


    Skærm(kan følge med, giv gerne en vurdering med og uden skærm): HP 22" 1680*1050 2ms



    Tak på forhånd :)

    Hej folkens :)


    Jeg har tænkt mig at sælge min pc indenfor den nærmeste fremtid, og tænkte at jeg lige ville have et bud på hvad der var rimeligt at sætte den til (sig gerne det højeste i tror)


    CPU: Intel Core i5 750 - 2,67GHz
    RAM: 4096MB
    Bundkort: Asus P7P55D
    Grafikkort: 2 x XFX Radeon HD 5770 i CrossfireX - DirectX11
    Harddisk: 500GB caviar black 7200rpm


    På forhånd tak

    Hej med jer kloge mennesker


    Jeg har for nylig købt ny cpu-køler, og har i dag forsøgt at sætte den i. Det er en coolermaster v6. Da den jo er ganske stor valgte jeg at pille et af mine 2 ramkort ud for bedre at kunne komme til. Da jeg var færdig med at sætte køleren på klikkede jeg ramkortet i igen og pluckede kabler i igen, og tændte for computeren, den tændte fint og køleren virker, men da jeg så gik ind i "computer" - og "systemegenskaber" stod der ud for "Hukommelse (RAM)", "4.00GB (1.99GB kan bruges)". Før jeg tog ramkortet ud virkede alle rammene, hvad kan der være sket? Jeg har også prøvet at slukke computeren tage kortet ud og sætte det i igen.
    Rammene er helt ens.


    OS: Windows 7 Home Premium


    Ram: 2*2GB


    CPU: Intel i5 750



    (screenshot af problemet er vedlagt)

    Hej.


    Jeg har 2 ati radeon hd5770 kort og en crossfirebridge læggende, har selv kørt med dem i 3-4 måneder, hvad tror i jeg kan få for dem begge og crossfirebridgen?


    Jeg vil sælge dem fordi jeg skal følge med mine venner som lige har opgraderet deres pc'er, - de virker altså fuldstændig som de skal


    Hilsen Sebastian