Indlæg af dennisb

    Okay.. det vil jeg tage til efterretning :) Jeg må have mig et par 4gb stænger så.. kan der anbefales nogle? :D



    Og til sidst.. mht. til AsRock Extreme 6 bundkortet.. findes der ikke nogen derude der har et selv, der kan fortælle lidt om dette MB ? Evt. så bare en test, på dansk eller engelsk? Kan ikke passe man skal lave ny tråd med overskriften?


    Vh
    Dennis :)

    Hej til de Kloge.. :D


    Hvis nu jeg ønsker at clocke min nye maskine som jeg snart skal "bygge", og får brug for at ram kan køre over 2000mhz, og ram´ene er TripleChannel kit 3x4gb, hvad skal jeg så lige købe?
    Har prøvet at søge omkring ram der kan køre 2000mhz og er 3x4gb kit, men de der timings er ikke 9-9-9-24, hvilket jeg har hørt er godt..


    Og hvor kan jeg lige blive lidt klogere på RAM, hvis jeg ønsker at blive klogere som Jer omkring dette... :idea: evt. på dansk.. og måske omkring overclocking samtidigt!?


    MVH
    Dennis :)


    --


    OG - hvad er forskellen på dual-channel kits vs. triple-channel kit?

    Hvad er vigtigt mht. ram når man gerne vil clocke dem ? de der timings, hvad har det at sige? ex.vis 9-9-9-27

    Og hvad med det der Extreme6 AsRock bundkort, er der nogen der kan fortælle lidt om det er et ok kort sammenligningsvis med Asus deluxe sandy?


    Vh
    Dennis

    Takker for den ivrige respons herine... :dance:


    Lang dag på job...


    Nå men, ja tænkte nok et nvidia var det bedste, tror jeg vælger 1,5gb gtx kort.. :D


    Uha mht. SSD... Der er meget at overveje.. kan jeg høre.. jeg har ikke endnu fået læst op omkring det, men forsøger i aften, selvom jeg dog er ret træt nu.. :crazyeyes:


    Forresten; er det AsRock extreme6 ikke et fint nok kort sammenligenet med asus deluxe? (sandy)


    VH
    Dennis

    Hvor er I bare hurtige.. tak :D


    Jamen der kan man bare se, vidste ikke at sandy CPU´en gør at ram er mere effektive..


    Men hvilken combo ram skal jeg så vælge? hvis jeg gerne vil clocke lidt ? :crazyeyes:


    Jeg ved heller ikke helt hvilket Antec tower jeg har men det er godt lyddæmpet og er ca 3 år nu..
    Egentlig rigtig glad for det og umiddelbart rigeligt plads.. men tror luft køling er nemmest for mig..


    Kigger lidt nu på de link ang. SSD :))


    Tak igen til Jer.... vender tilbage i samme tråd lidt senere..

    Hej alle..


    Vil igen til at bygge nyt system, og har valgt at købe ASRock P67 Extreme6 at bygge op på..


    Men jeg kunne godt bruge lidt hjælp til valg af CPU og RAM og en ssd hdd..


    CPU: ønskes i7 2600K ?


    RAM: 12Gb ? men hvordan med ramslots på bundkortet. Er (2x2) 4Gb nok ? eller? Vil bare have NOK :D


    ssd: hvilken ? ønsker at køre raid.. men ved ikke så meget om ssd og opsætning, installation og SW installation osv. osv.


    Eller et godt grafik kort også, lige under det bedste der findes nu..


    På forhånd tak til De kloge :clap:


    Mvh


    Dennis Bang



    ps.: mangler noget? Har Antec tower, og Corsair 650w psu, osv. fra det gamle sys der er ok..
    nå jo køler også? bare GOD men støjsvag luftkøler.. :D