Indlæg af acergamerline

    Ja bliver nød til at finde ud af et eller andet, er kommet så langt at jeg tror jeg skal bruge noget der hedder en SPDIF til RCA converter eller noget i den stil, men kan sgu ikke finde noget der passer rigtigt.


    Hvis der er en converter der kan få min optiske indgang som jeg ved jeg har sourround på til en box som laver det om til enten 4 - 6 mini jack eller RCA stik så skulle det være løst, har ikke lyst til at vælge andre højtalere da jeg ikke føler mine andre valgmuligheder (logitech z-5500, eller stereo sættet fra Edifier S750) er de højtalere som jeg helst vil have. Desværre har jeg nok investeret i det forkerte lydkort da det er et stereo udover den optiske indgang. Vidste bare ikke nok om det inden jeg købte det.


    Hvis der er nogen som kender til sådan en converter (eller ved at man ikke kan få det?) må i meget gerne hjælpe.

    Det var det jeg var bange for, altså mit lydkort kan få sourround i mit sterio headset via softwaren men ja det var jeg lidt i tvivl om ville fungere korrekt via et rigtigt 5.1, jeg e virkelig lost købte det lydkort for 1200 så har ikke mulighed for lige at skifte det ud. :(

    Well 500series bruger os meget strøm, mente nvdia's fermi chip i det hele taget :) 500 serien er det samme kort som 400 serien bare med bedre køling så vidt jeg har forstået. Okay der er masser af strømforsyninger, vil bare anbefale dig at købe en på mindst 1000w så er du os dækket ind hvis du tilføjer mere hardware. Held og lykke med det.

    Prøv og sæt dit gamle grafikkort i og se om den vil starte op, Nvidia GTX 400 serien bruger meget strøm, har selv et 480 AMP fra zotac og brændte selv en energon strøm forsyning af med det ;P Købte en 1000W Modular fra Cougar som jeg er rigtig tilfreds med, prøv og lave en fejlfinding er ikke sikkert den er stået af, min sagde puf da den brændte af og der lugtede os brændt. Håber du finder en løsning.

    Hej Alle.


    Vil høre om der er nogen som kan hjælpe mig med om det jeg har bestilt er kompatibelt.


    Jeg har allerede et Creative Sound Blaster X-FI Titanium HD lydkort.


    Det har 6 udgange som består af 2x Phono som er ind og ud til et headset. 2 RCA stik og 2 Optiske ind og ud.


    De Højtalere jeg har bestilt er et 5.1 højtaleresæt fra Edifier modellen hedder S550


    Nu har jeg så lige fundet ud af de højtalere jeg har bestilt ikke har optisk digital indgang men bruger RCA stik, er kommet helt i tvivl om det overhoved vil spille som digitalt sourround eller surround i det hele taget via RCA stikne.


    Kan ikke finde ud af om de to ting her passer sammen, skulle jeg ha købt Z-5500 fra logitech?


    Håber der er nogen som kan hjælpe.


    / Michell


    [Blocked Image: http://img834.imageshack.us/img834/5468/367118.jpg]


    [Blocked Image: http://img35.imageshack.us/img35/2844/s550.jpg]