Indlæg af SteffenR

    Hej


    Har det så stor betydning hvilken slags ram man välger i kategorien DDR3 ?
    Om det er 1600 mhz eller 1333mhz? Eller ud fra hvilket märke.

    Hvis jeg skulle kaste mig ud i noget overclock og anskaffe ny PSU og köler. Hvad ville du så anbefale? Har kigget rundt på google i snart 1 time og finder ikke rigtig noget svar på en fornuftig lösning.

    Hej Folkens.


    Jeg har önske om, at overclocke min pc, men har absolut ingen anelse om, hvad der er påkrävet af specifikationer på computeren for, at det kan lade sig göre.


    Specifikationer på min pc:


    CPU: Intel Core I7 860 2,8Ghz
    Køler: Intel Box Cooler, Low Noise
    Bundkort: Asrock H55M-LE Bundkort
    Ram: 2x2GB PC10600 1333Mhz DDR3 Ram
    HDD: 500GB 7200 RPM 16mb Sata2
    Drev: 22x +/-RW DVD Brænder
    GFX: Nvidia GeForce GTS 250
    PSU: 600w Low Noise 12-18DB Low Noise Gaming PSU
    Kabinet: Plazir Elegance


    Håber nogen kan hjälpe
    Tak på forhånd.

    Hmm hvis jeg evt skulle overclocke min cpu, ved i så hvem jeg kan henvende mig til? eftersom jeg ikke er helt med på hvad der skal pilles ved i bios osv.
    Har nemlig aldrig gjort det för. ;)

    Jeg har også som i selv siger overvejet at udskifte grafikkort. Men problemet ligger i, at jeg ikke kan finde nogle steder om mit bundkort understötter et så kraftigt grafikkort som i taler om eller ihvertfald lign..



    Det her er mine nuvärende specifikationer:



    CPU: Intel Core I7 860 2,8Ghz
    Køler: Intel Box Cooler, Low Noise
    Bundkort: Asrock H55M-LE Bundkort
    Ram: 2x2GB PC10600 1333Mhz DDR3 Ram
    HDD: 500GB 7200 RPM 16mb Sata2
    Drev: 22x +/-RW DVD Brænder
    Nvidia GeForce GTS 250
    PSU: 600w Low Noise 12-18DB Low Noise Gaming PSU

    Ja det var allermest en all-around pc jeg söger. Har en pc lige nu med 2.6 intel i7 860 processor, gts250 grafikkort osv osv. Men har stadig svärt ved, at köre nogle spil som fx crysis i fuld oplösning.


    Men takker ihverfald for jeres henvendelse .


    Hyg jer.

    Hej Alle Sammen


    Jeg har det sidste stykke tid väret på udkig efter en effektiv gaming pc til ligeomkring 10kg
    Eftersom jeg ikke er särlig teknisk hvad angår pc-dele såsom hvilken hastighed processoren/ram/grafikkort osv osv så vil jeg godt have lidt vejlledning.


    Har set denne maskine: http://computerland.dk/product.asp?product=1761
    Den ser nu ganske fornuftig ud, men er den også pengene värd? Eller kan det fås meget bedere for de penge?


    Håber nogen kan hjälpe


    Tak på forhånd.