Indlæg af Powertrading

    Luften (som faktisk er propan-gas) er under tryk og er pænt koldt når det kommer ud. Så det hvide som bliver dannet er når materialet fryser. Det forsvinder efter nogle minutter når materialet har fået normal temp igen.
    Bruger det næsten dagligt og har aldrig ødelagt nogen komponenter.
    Som der allerede er sagt skal du blot huske at tage strømmen fra inden, da du ellers kan lave både kortslutninger og antænde gassen :)

    Ok jeg fik resat bios og sat den tilbage til 20%. Men efter 3-4 minutter i windows, så kommer der blå skærm og den genstarter. Jeg satte derfor den ned til 10% og derefter 5% med samme resultat. Så nu er jeg tilbage ved standard :(

    Jeg er helt ny indenfor OC, så bær over med mig.
    Jeg er ved at få komponenter hjem til en ny gamer-pc som selvfølgelig også skal OC lidt. Men inden jeg går igang med det, så hev jeg en gammel maskine frem med et gammelt ASUS P4P800-X og en Celeron D 2,53 MHz CPU.
    Jeg prøvede så at sætte frekvensen op med 20% og hævede volten fra 1,375 til 1,4 så den kom op og kører med lidt over 3MHz. Den kørte stabilt ved 47-49 grader. Så jeg prøvede at hæve frekvensen med 30% ialt.
    Nu vil den så ikke boote op, den fryser bare der hvor jeg kan trykke DEL for at komme ind i bios.
    Hvad gør jeg så nu for at komme ind i bios?? Jeg skal vel nulstille det hele på en eller anden måde, men hvordan??
    Og når jeg så kommer ind i bios igen, hvad skal jeg så gøre for at den starter op ved de 30%?? Hæve volten en anelse??


    Håber i gider hjælpe - jeg er som sagt helt ny indenfor OC, men tænkte at det ikke gør så meget hvis den gamle maskine brænder sammen :)

    Hejsa.
    Jeg har en bærbar, som jeg gerne ville prøve at få lidt flere krafter ud af. Jeg regner ikke med jeg kan få alhverden ud af den, men lidt har også ret.
    Men kan man overhovedet OC en bærbar??
    Det er en Fujitsu Siemens Amilo Pi-3625
    Mainboard : FUJITSU SIEMENS MY070
    Chipset : Intel GM45/GM47
    Processor : Intel Pentium T3200 @ 2000MHz
    Physical Memory : 4096MB (2 x 2048 DDR2-SDRAM )


    Jeg har hentet setFSB, men kan ikke finde mit bundkort i listen, så er blevet i tvivl om man overhovedet kan gøre noget med sådan en fætter.


    Hjælp modtages gerne :)