Indlæg af Knixe

    Personligt, ville jeg ALDRIG have noget at gøre med en side du ikke kan få adgang til, uden at skrive din e-mail ind - det er sgu scam i min verden. Hold dig fra den, selv om det var Kongehuset ApS der havde det, ville jeg ikke have noget med det at gøre.


    Mvh.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Julepalme
    tjaa 6990 burde være på vej. q1 2011


    Dual gpu antilles


    Takker, nogen idé om hvad den kommer til at koste ?


    Undskyld, er du klar over de billigste cigaretter man kan købe i danmark koster 30 kr ?. Tror faktisk vi rygere bidrager med lige så meget til samfundet som du gør. Men hvad er din last?


    Nu ved jeg ikke om du har en direkte last, men altså, vis du løber eller cykler, eller har en anden sport vil jeg egentlig heller ikke mene der skal betales for sygehus af staten, vis du brækker et ben - det kan jo ikke være mit problem du kommer til skade. Eller vis du for den sags skyld får en blodprop, fordi din familie har dårligt gen - de kan jo bare lade være med at føde slægten videre.


    Mvh.

    Renegger Det kan godt være :p .. Læste bare lige lidt om det og der siger folk VENT..


    MSI P55-CD53
    i5-750 2,66GHz
    Crucial DDR3 1066MHz 2x2 gb
    XFX GTX 260 XT


    Og som du kan se er mit gfx ved og være ret outdated, og da jeg skal have et nyt kan lige så godt investere i eyefinity. Jeg skulle mene resten af mit setup gerne skulle kune holde i et års tid eller halvanden, for så har jeg nemlig penge til at opgradere det på et tidspunkt, men lige PT. er det ikke det der halter mest :)


    Skjold Det ved jeg godt. Men vis vi snakker 2 mdr. kan jeg sagtens vente, snakker vi et halvt år, så kan de sgu være lige meget :)


    Julepalme Har ATI ikke noget i ærmet ?


    dasjap Noget i den retning, bare hvor ATI er producent istedet :)


    Takker for svar.


    Mvh.

    Hejsa Tweak :clap:


    Jeg har bestemt mig for jeg vil have eyefinity, og jeg har søgt lidt rundt omkring, og de fleste tråde om grafikkort, siger folk "vent på dualcore gpu´er".


    Mit spørgsmål er så - hvornår kommer det? Og er det værd at vente på?


    Mvh.

    SSDfreak Der skulle have stået Doom :) Hehe.


    Inderhaten Ja det har du nok ret i. Men takker for dit input alligevel :)


    Foxx har spillet både jazzjack 1 og 2, og har også gennemført det.
    quake, unreal osv. er i min verden som fps spillene idag, bare i langt dårligere graffik.


    Broadway14 ... Omg.


    Det er fordi jeg er tester for Blizzard.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Inderhaten
    Hvad med at vente til TDU 2 kommer. Det kommer her d.11 feb.?


    Hvad er SR3? Er der et nyt gta spil på vej som jeg ikke har hørt noget om? :clap:


    Nu er det ikke fordi jeg vil starte en stor fight, men du vil kunne på en Google søgning kunne finde ud af, hvad SR3 er, ligesom jeg skulle søge for at finde ud af hvad TDU 2 er :).


    Mvh.

    Rasmus666 Arrh, alle er da ikke blevet brugt, det er da bare folk der ikke er opfindsomme nok :D


    Elessar_DK Hmm, Clive Barker's Jericho - det ser rigtig fedt ud, men desværre også lidt gammel, så ved ikke lige om det er noget for mig.
    Derimod ser Fallen Earth sindsygt fedt ud, og det skal da helt sikkert prøves - problemet er bare at lige nu er jeg kun hjemme i weekenderne, så det bliver lidt dyrt med game time :)


    Foxx og HerrMansen Er ikke så meget til skræmmende spil, er en kæmpe baby hvad det angår, så jeg har ikke engang gennemført Diablo 3 endnu :D


    Elessar_DK GTA Serien.. Tjaa, jeg var meget skuffet over 4´eren, men jeg er sikker på jeg skal have SR3 :D


    huba_99 Takker for listen - NFS bliver det ihvertfald ikke, jeg hader racer spil :) Men har kigget lidt på Super Meat Boy, men ved ikke helt. Resten af spillene har jeg været inde over på den ene eller anden måde, og syntes de er ret kedelige.


    Skjold Tror du er i en helt anden bold gade end den jeg er til - men takker for nogle anderledes og alternative titler til CoD osv. der er blevet nævnt for meget i denne tråd.


    Takker gernerelt alle, har fået nogle nye ideer. Har selv tænkt på APB når det kommer igen.


    dna: det tror jeg ikke, jeg skal til at have Eyefinity nu her når jeg lige får nogle knapper, og så skal der altså bare games :D

    "Fallout:NW var sgu også skuffende i forhold til 3eren må jeg indrømme."


    Kolyzer og Korospo kunne I i det mindste ikke have læst inden i postede ?


    Korospo Har også overvejet Just Cause 2, men har spillet det lidt med min fætter på PS, og jeg ved bare jeg bliver træt af det vis jeg køber det selv.


    Skjold Igen, de spil siger mig ikke noget. Mener det er Metro 2033 jeg har spillet på Xbox hos en mate, og det er død kedeligt i mit hoved det spil :)
    Men takker meget for det første brugbare svar i tråden. Har også overvejet F.E.A.R men er sgu lidt en pussy :p


    Mr. White : Jeg vil aldrig skrive noget negativt om et spil jeg ikke har prøvet, og ja, det hænger mig ud af halsen at alle FPS spil har det samme gamleplay.


    Derfor bliver det ikke et af disse spil.

    Hejsa Tweak :)..


    Jeg har nu spillet mange spil i lang tid, og jeg er faktisk blevet lidt træt af det hele..


    FPS er nice nok - men syntes sgu bare det er det samme siden cs - som jeg har spillet i 8-9 år.


    MMORPG er virkelig kedelig, er ikke særlig meget til WoW, da jeg nok er FPS mand, men mangler noget nytænkning og et nyt gameplay til mange spil.


    RPG er jeg også kørt lidt træt i, spiller stadig lidt LoL, men det bliver hurtigt ensformigt når man bliver god med en hero.



    Jeg købte MW2, og blev noget skuffet må jeg indrømme, og derfor har jeg ikke lyst til at investere i Black Ops, og da jeg har prøvet BFBC da den var i Beta, må jeg indrømme det også keder mig.


    Medal of Honor er også for meget hen af de ovenstående til jeg gider købe det, og Fallout:NW var sgu også skuffende i forhold til 3eren må jeg indrømme.


    Jeg skal bruge noget alternativ, noget der ligesom kan give mig lysten til at game tilbage, og noget jeg kan bruge mange timer på.


    System specs er ingen hindring, så fyr løs folkens :)


    Mvh.

    Hejsa hol.


    Jeg har denne fine harddisk købt ved BJ Trading den 09/04/10.


    http://www.edbpriser.dk/Produc…Desktop&sp=all&pid=655092


    Da mit behov for at den er mobil er blevet større, og mit behov for den har stor kapacitet er faldet, vil jeg gerne bytte den til en 2.5", hvor der ikke er strømforsyning på.


    Jeg er i Skjern til daglig, og ellers kan det gøres omkring Varde i hverdagene, da jeg - ved bytte - foretrækker face2face.


    Skriv hvad i har.


    Jeg ved godt det er mit første indlæg herinde, men jeg har været på hol i mange, og i kan spørge der inde om jeg er til at stole på, har handlet med omkring 10 mennesker derfra.


    Mvh.