Indlæg af Mikkel

    Quote

    Originally posted by CrazY
    den gang jeg gik på rander's tekniske skole. Jo det er fest hver torsdag, og weekend. en dag jeg havde fået nok, men ikke rigeligt ;) at drikke. skulle jeg på toilet, og jeg stod og hælte vandet fra samtidig med jeg skrev en SmS, og lige i det jeg trykker lidt for hård på send, glider min dejlige 3410 ud af hånden og ned i det naturligt- varmede vand... jeg går hen til båsen ved siden af og spørger om han ville tjæne en 50'er. det ville han da. og jeg fik fanme manden til at hente min telefon op igen :D. og den køre stadig den dag idag..


    p.s. jeg har vasket den :P


    looool - god historie!!

    shit en gammel tråd den her! den er helt fra sommerferien...aarh...gode velsignede sommerferie...
    ;)


    jeg tror ik jeg har prøvet noed uforklarligt...ik ifølge hvad jeg kan huske...


    men jeg tror sq godt på spøgelser, men udover det, tror jeg sq ik på så meget overtro eller den slags...


    gad på en måde godt se et spøgelse og på en måde ik, hvis i ved hvad jeg mener... :)

    Quote

    Originally posted by Mercie.dk
    luk din gamle mand.


    nææh nu har jeg aldrig!!!


    uopdragne knægt!! du burde have et par drag over nakken, og så burde du vaske din mund med vand og sæbe! :P

    Quote

    Originally posted by sehested


    hmm syns sku osse udfra hva jeg ku læse at du mente vedkommende var lidt af en looser over at tage den slags job, men igen som 15årig er 50kr/t sku da en go løn og sikkert et ok job tror da ikk det er værre end andre jobs.
    da jeg var på den alder havde jeg et job som fejedreng hos en lokal autorep. jeg fik 20kr/t hvilket var ca 3-5kr under min. takst. men for helvede jeg havde det sku godt så ku de sidste par kr i timen sku være ligemeget for jeg havde det som blommen i et æg :D


    hehe - det var jo bare gas fatter i det ik?


    jeg har selv været flaskedreng i 2 år, så det er jo på en måde DOBBELT ironisk...ik? :))

    Quote

    Originally posted by Wolf_of_dk
    Det sjoveste jeg har prøvet er en hel dag jeg overhovdet ikke kan Huske noget af.......................


    hvordan kan den så være sjov? :))

    NÅH! nu syns jeg vi må have noed afveksling fra al den computer snak, og jeg starter med et godt ekempel her syns jeg selv....emnet er som sagt:


    sjove drukhistorier


    har du ikke en eller flere historier eller situationer fra de har været stive, at fortælle om, som i bakspejlet faktisk har været ret komiske... vær ikke bange for at fortælle... ALLE har jo lavet noed dumt og vær heller ikke bange for at vi andre ik syns det er sjovt...


    jo flere historier desto bedre ;)


    fortæl fortæl fortæl fortæl fortæl fortæl fortæl fortæl

    det var da utroligt som i gutter herinde kan blive kæphøje og bagkloge så snart i ik kan fatte nnoed sjov...


    jeg skal nok lade vær fra nu af...det er åbenbart et par triste personligheder jeg har med at gøre her... :]

    det var da utroligt som i gutter herinde kan blive kæphøje og bagkloge så snart i ik kan fatte nnoed sjov...


    jeg skal nok lade vær fra nu af...det er åbenbart et par triste personligheder jeg har med at gøre her... X(

    haha - stop da whine - har jeh måske sagt at han SKAL lave noed om? nej vel?


    godt så... X(


    desuden har man det der kaldes ytringsfrihed i Danmark, i kender åbenbart ikke til det,
    så måske skulle i slå det op i ordbogen...

    Quote

    Originally posted by engel
    http://www.angels-corner.dk - indtil videre er der bare noget midertidigt billed-noget på, det nye design er på trapperne ;)


    syge billeder du har af dine lillesøstre...


    -synd du blev uvenner med sådan et par prinsesser... :));)


    men hvad er lige ideen med den hjemmeside? vi andre bør vel ikke indblandes i dine interne familiefights?


    jeg mener...det er da i hvert fald ikke så interessant for os andre at vide at du skriger indvendigt vel?
    det er noed underligt noed...lav dog noed ud af den istedet, nu hvor du har betalt for den altså...
    ellers få en voksen til at hjælpe dig... ;)

    hehe prøv lige at læse det igennem du har skrevet...


    det lyder sq da som den syge klagesang...tud tud tud...


    men makker, jeg kan kun sige en ting...:
    "tør øjnene, snup en tudekiks og kom så videre i livet for faen mand...."


    det drejer sig om ET indlæg hvor du fik for få svar...hvad med dem som slet ik får nogen??


    næste gang bør du evt. også give dine indlæg nogle mere opmærksomheds-tiltrækkende titler??


    godt så... :]

    jaaaaaahhh...prinsen skal giftes....wouw...så må vi hellere være glade og fejre det og tjuhej tjuhej...


    ....øøøh nej?


    hvad kan kongehuset? ingenting...de er ikke blevet kendte for noed de har opnået eller gjort, for hvad kan de? NADA....


    "jamen de tager jo til fattige lande og hjælper de små børn..."
    -NEJ DE GØR EJ???
    de tager på ferie, hvor de håber på at kunne være i fred...det er kun alexandra der gør den slags, men det er jo fordi hun selv kommer fra sådan et land, (indtil kr-prinsen købte hende for en slik ;) )


    og så ham Henrik...lol...han er nok den syge whiner!
    "whuaaaaahh....min egen søn må ik bestemme mer' end mig whuaaah....nu flytter jeg hjem til mor gør jeg *snøft*" (selvom hun ik findes...) :]


    det eneste prins han er, er sq da en f***ing tudeprins! ;(;(;(

    ...HAR læst alle 4!
    ...HAR set begge film
    ...HAR prøvet pc-spillet


    det kan sføli godt virke som om jeg er fan af det...
    det vil jeg dog lige konstatere - at det er jeg IKKE...
    ...og jeg læser ik normalt, men denne her bog-serie fik altså bare tag i mig...filmene er syge nok, men jeg nyder nu mere at se LOTR...


    pc-spillet er derimod min lillebror's og det er IKKE særlig fedt syns jeg...
    måske fordi målgruppen er børn og jeg er 17... :))


    det skal så også lige nævnes at jeg læste bøgerne for 3-2½ år siden...


    fange dig? hvorfor skulle man fange dig???


    du ville bare blive pløkket ned som de andre hvis du var tilstrækkelig nørdet... ;)