Indlæg af Spurven

    Hej !


    Her er lige et noob spørgsmål?!


    Jeg har idag en almindelige "kabel"-router fra min arbejdsgiver, men jeg vil gerne kunne anvende min nye bærbare PC'er fra et andet rum (dvs. uden at skulle have et kabel tværs igennem stuen).


    Min faste router fra min arbejdsgiver kan ikke umiddelbar ændres - men kan der sættes en trådløs enhed på "kabel"-routeren, således at den kan anvendes?


    Hilsen


    Spurven

    Hej !


    Jeg oplever, at min skærm periodisk timer ud. - No signal.


    Har en HHP X22LED HD skærm og et NVIDIA GERFORCE GTX-460 grafikkort.


    Skærmen fungere generelt fint, men 3-4 gange om ugen, er der pludselig ingen signal til skærmen.


    Computer fungere generelt fint, og lyd m.v. fortsætter med at virke bare uden skærmen.


    Jeg har checket for støv m.v. og har kørt diverse temperatur check på både kort og CPU m.v., ingen af disse viser en unormal temperatur, så køling er ok.


    Har Coolermaster strømforsyning 700W, så heller ikke her burde der være problemer.


    Jeg håber, at I kan hjælpe med et par idéer

    Hej !


    Tak for input omkring bundkort og processer.


    Skal jeg have et specielt adapterstik for at kunne bruge mine SCSI diske i det nye system.

    Jeg har kigget på følgende (vil gerne starte med noget som jeg kan bygge videre på - forventer at opgradere bundkort - DVD-drev m.v. - når jeg har fået lidt erfaring med bygning).


    Coolermaster HAF 922 - kabinet
    ASUS P7P55D P55 S-1156 ATX
    INTEL CORE I5 750 2.66GHZ 8MB S-1156
    Corsair XMS3 4x2048MB DDR3
    Gigabyte GeForce GTX460 1024MB OC
    COOLER MASTER SILENT PRO ATX12V 2.3 700W
    LG 22x8x22xDVD+RW 12xDVDRAM


    Jeg checker lige, hvilken disk, der er tale om og vender tilbage.

    Hej !


    Jeg skal i gang med at lave en fuldstændig opgradering af min 3 år gamle Pc'er.


    Jeg regner med at skifter alt med undtagelse af harddisken, som egentlig fungere ret godt på mit "gamle" system.


    Er der noget specielt jeg skal være opmærksom på, når min gamle harddisk sættes til alle de nye dele?


    Kan Windows Vista finde de nye komponenter og kan bios default opsætning håndtere det?