Indlæg af Ceerial

    Jeg tænker 5000 kr for PC'en alene. Hvor meget computer kan man få for det?


    Det er faktisk mest ældre spil, såsom City: Skylines, Black Mesa og Company of Heroes 2 jeg gerne vil spille. Men det kunne da være sjovt, hvis den også kunne spille nyere titler, et eksempel kunne være Metro: Exodus. Jeg ved bare ikke, hvor realistisk det er til prisen.


    Ja, det var måske lidt flabet ang. RGB. Det er jo en smagssag. Men jeg synes det er ret svært og finde nogle gaming PC'er, der ikke har RGB. Nok lidt det min frustration bunder i. Håber dog jer meget rare mennesker, der virker til at være på det forum her, vil give mig nogle råd alligevel på trods af den flabede bemærkning.

    Hej


    Jeg har absolut ingen forstand på gaming PC'er, og hvordan udvikling har været på markedet de senere år. Jeg ved nærmest ingenting om specifikationer. Jeg har altid være konsolgamer.


    Men kan man købe stationær gaming PC til ca. 5000, der kan spille nyere spil?


    Hvis ja, er der så nogle færdigbyggede modeller, der kan anbefales og som ikke lyser af neonlys og et enkelt design, noget et voksen menneske kan have stående.


    (ps. beklager jeg skriver i det forkerte subforum, men hardware forummet virker ikke for mig)

    Hej. Hurtigt spørgsmål.


    Når jeg forbinder min TV skærm med min PC (med et HDMI kabel) kommer lyden ud af TV'ets højtalere.
    Men jeg vil gerne have lyden til at komme ud af PC'en, da det er den jeg surround-sound til.


    Hvordan gør jeg lige det? Jeg bruger Windows 7 btw.