Indlæg af Holm86

    Renneger : Mange tak. Men fandt den mappe igår men kan ikke finde den fil der bliver hentydet til som skal slettes...



    Det skal lige siges at når den går i sort så forsvinder skærmbillede først så skærmen er helt sort ... 2-3 sekunder efter forsvinder lyden så.


    Derefter kan jeg intet andet end bare at genstarte PC'en.

    Jo det udkom tirsdag sidste uge mener jeg.


    Det er bare MEGET frustrerende ikke at vide hvorfor og ikke at kunne komme igang med at spille det når nu man har købt det :)

    Jeg har fjernet de andre drivere osv først ja.
    Jeg kan ikke bruge dit link til så meget da jeg ikke aner hvor spil mappen er. Spillet bliver jo installeret gennem steam.
    Jeg har kunne finde en mappe under steam der hedder Modern Warfare 3 men den indeholder ikke den fil han skriver om.

    Mit system er :


    Intel Q8300 Core 2 Quad 2.5Ghz


    8GB DDR2 Ram


    Ukendt motherboard


    750W 60A Cooler Master PSU


    XFX 6950 1GB Grafikkort



    Mener driveren hed 11.10 men jeg hentede den direkte fra amd's hjemmeside og det stod som den nyeste driver. Mener ihvertfald den var udgivet den 25.10-11 den driver jeg hentede.

    Har et XFX 6950 1GB kort som jeg lige har skiftet til for et par uger siden.


    Mit problem er at jeg lige har installeret COD: MW3 og lige så snart jeg starter det op går der 5 sek og så går skærmen i sort. Og det er hver gang.



    Der er ingen problemer i BF3 eller andre spil.



    Til at starte med havde problemer med at den bare gik i sort ved almindelig brug på skrivebordet eller ved browsning. Men så tog jeg kortet ud og satte det i igen og skiftede også til den anden displayport og så forsvandt problemet. Men nu kommer det altså igen når jeg prøver at spille MW3.


    Har prøvet at slette driveren og installere den igen. 8o :S

    Kørte CCleaner og fik også lige kigget driverene igennem og der lå åbenbart stadig en Nvidia driver. Den er fjernet nu og det hele spiller igen :)


    Tak for hjælpen ...


    Har heller ikke noget problem med disse sider på min telefon eller på andre computere. Derfor jeg syntes det er mærkeligt ;)


    Gik bare ind under grafikkortet og fjernede drivereren dengang. Har ikke brugt noget program.


    Men kunne godt være man skulle bruge CCleaner men kender ikke det der driversweeper.

    Håber der er nogen som kan hjælpe mig her.


    Har et problem med min browser jeg ikke helt forstår. Når jeg prøver at åbne visse sider er det som om den ikke rigtigt gider.


    Et eksembel er når jeg prøver at gå ind på http://www.gamereactor.dk og prøver at trykke på "Fortsæt til Gamereactor" oppe i højre hjørne så loader den bare forsiden igen. Kan altså ikke komme videre end den reklame som er på startsiden. Ved ikke om det er noget cookie den ikke gemmer ordenligt eller?? Den står til at tillade cookies.


    Kan pludseligt heller ikke bruge chatfunktionen på facebook. Og kan heller ikke klikke på nyhederne på http://www.unisport.dk der laver den samme problem med at smide mig ud på forsiden igen.


    Det er sket efter jeg for et par uger siden skiftede fra et nvidia kort til et ati kort ved ikke om der er en sammenhæng??


    Normalt bruge jeg IE9 som browser men har også prøvet at åbne siderne via chrome og den giver samme problem. Mangler jeg et plugin eller ligende?? Er sku lidt lost. Håber nogen kan hjælpe tak :)

    Den var samtidig skiftet til den kraftigste jeg kunne finde der passede i det kabinet. Det var et meget lille kabinet og psu'en var en micro atx.


    Men her i weekenden har jeg flyttet hele lortet over i et andet kabinet en kammerat havde stående.


    Så nu kører jeg på en 480w psu og alt det plads jeg skal bruge.



    Så overvejer lidt at købe et GTX 460 kort ....

    Søger enten et 5850 eller 5870 kort.


    Skal helst kunne afhentes i kbh området.


    Skriv hvad i har og hvad i forestiller jer at skulle have for det.

    Okay det var jeg ikke klar over. Har jo 4 4pins molex jeg ikke bruger på strømforsyningen.


    Men kan jeg så få et bedre kort hvis det gerne må have sådan en 6 pin connector??


    Det må stadig kun være single slot også i højden på køleren.


    Så vidt jeg kan se på min PSU siger dern 16A ved +12V.


    Quote

    Jeg vil tro med det kort du har overvejet at købe, at du kan køre battlefield 3 nogenlunde med alt på low, du skal have et kraftigere grafikkort hvis du vil køre det medium settings, medium settings er faktisk også ret krævende i battlefield 3. men det hjælper ikke meget at smække et hurtig grafikkort i dit system hvis du ikke også har en rimelig cpu, hvilken cpu og ram har du?


    Har en Intel Q8300 2.5Ghz quadcore cpu. Ved ikke hvad det er for nogle ram men det er 8 GB.


    Quote

    Af dem ville jeg stadig ta GTS450,forstår godt du ikke har plads til en dual slot løsning,men hvorfor er det du ikke vil ha med 6pins stik ?


    Det er ikke fordi jeg ikke vil. Min PSU har bare ikke noget 6pin stik :)

    Okay jeg spillede nemlig selv BF3 Betaen på mit nuværende kort med alt på low men det kørte stadig ikke helt optimalt.


    Men var betaen da DX11 og kan det så være derfor??



    Tror det bliver det Zotac kort. Jeg ved ihvertfald ikke hvad alternativet fra ATI skulle være?


    Har også lige hurtigt skimtet et der hedder Nvidia GT 545 men det kan ikke købes i DK så vidt jeg lige kan se.
    Det har 144 Cuda cores istedet for 192 men har højere clock frekvenser og mener også det var et 192 bit interface istedet for 128.

    Okay. Ja har godt set den er skruet noget ned i clockhastighed. Og regner ikke med at det har samme performance som std kortet har. Men hvor meget dårligere performance tror du det har??
    Der står det bruger ca 30% mindre strøm men er det så også 30% dårligere performance??



    Det kort jeg skal opgradere fra er et Nvidia GT230 som er et gammelt OEM kort.


    Vil det der GTS 450 Eco kunne køre BF3 bare nogenlunde?? Gerne ihvertfald på middel.


    Har kunne køre Bad Company 2 på mit nuværende kort tilfredsstillende på middel. Men kan ikke rigtigt finde ud af hvor meget bedre det GTS 450 Eco kort er end mit nuværende.