Indlæg af zdkndusen

    Så voldsomme er mine kriterier da heller ikke. :) Det kan simpelthen ikke være rigtigt at man ikke kan få en 15-tommer bærbar til under 5000 kroner der understøtter docking-station.


    Jeg har lige fundet denne Acer Travelmate til under 5000 kroner.
    http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=493696


    Den har 15-tommer, hdmi og udgang til acer docking-station. Idet den understøtter hdmi og ikke dvi, er jeg imidlertid ikke klar over om dvi udgangen på docking stationen vil fungere...


    Mht. til de USB-port-replicators der bliver linket til, så holder jeg mig helst fra disse. Jeg er overbevist om at jeg mister alt for meget fart hvis der skal køre både LAN, Display (m. displaylink) og andre usb devices over en enkelt USB 2.0 indgang.

    Eksisterer der virkelig ikke bærbare i denne prisklasse der understøtter docking stationer?


    Jeg har svært ved at finde ud af hvilke af hp's bærbare der understøtter docking, hvor kan jeg finde ud af det, hvis jeg ikke skal ind og kigge på hver enkelt bærbar?


    Edit: Umiddelbart ligner det at HPs pavillion serie og Acers travelmate serier ligger i min prisklasse og understøtter dockingstationer.

    Hej folkens,


    Jeg står som så mange andre og skal købe en bærbar til studiebrug. Jeg har nogle krav jeg gerne vil have opfyldt men kan imidlertid ikke kan filtrere mig til dem alle på edbpriser.


    Jeg har et budget på 5.000 kroner og leder efter en bærbar der opfylder følgende kriterier.


    * Skærm på minimum 15-tommer.


    * Dedikeret grafikkort der skal bruges til at spille gamle spil såsom warcraft 3/counter strike, men også helst nyere spil (fx modern warfare 2) på de allerlaveste indstillinger. Dvs. hvad jeg leder efter er et ældre dedikeret grafikkort.


    * Kompatibelt med docking station/port-replicator med dvi- eller hdmi-udgang. Denne indgår ikke i mit budget på 5000 kroner, jeg leder blot efter en bærbar der er kompatibel med en sådan dockingstation.


    * Acceptabel batterilevetid i ren tekstbehandling. De fleste bærbare kommer med et 6-cellet batteri - er det nok?


    Bonus spørgsmål: Hvilke firmaer fremstiller docking stationer til deres bærbare med dvi/hdmi-udgang?