Indlæg af JollyDrifter

    Quote

    Oprindeligt indlæg af ripjaws
    Har du prøvet at presse dit GFX længere ind i PCI porten(kan være den sidder løst)
    Det problem har jeg oplevet og det fixede problemet med at der stod no signal på min monitor.


    Håber du kunne bruge mit råd


    ////Ripjaws


    Tak for rådet, desværre virker det ikke.

    Psu: Corsair 650w
    MTB: Asus m4a79xtd evo
    GFX: Gigabyte 6870
    CPU: AMD phenom 2 x6 1055



    Hej, jeg bygget mig en maskine for første gang for et halv år siden og alt er gået, som det skal.


    Indtil nu Jeg kommer hjem fra ferie, og min maskine tænder, men på min monitor står der "no signal" Alt ser ud til at kører, men cpu møllen drejer ikke rundt.


    Det underlige er at 1 ud 50 virker den helt, som den skal og alt fungere, men når jeg så slukker ned i windows, og tænder igen, så gider den ikke igen.


    Har prøvet forskellige ting, såsom at nulstille bios, taget batteriet ud osv. Desværre har jeg ikke adgang til en reserve psu eller GFX så jeg kan prøve på en billig måde om at udskifte dem vil virke..

    Jeg har fået at vide at det nok er psu den er galt med, men vil lige have en second opinion.


    På forhånd tak.

    hey igen.


    Jeg har droppet ideen om en gamer bærbar, og har valgt en desktop løsning ud fra at man får meget mere for prisen.
    Så havde jeg beslutte mig at samle selv, men har nok droppet tanke da jeg ikke ved nok om de enkelte dele til at lave et kvalificeret valg og ikke føler jeg gider bruge tid på at lærer det, sørgeligt men sandt.


    Så ville jeg samlet, men er i tvivl om hvor det er bedst. Har set på både topdata, mmvison og til sidst komplett, men er egentlig stadigvæk i tvivl.


    Nogle eksempler på dem jeg har overvejet.


    hos komplett
    komplett gamer a20


    mmvision
    http://www.mm-vision.dk/produk…arenr=99107&type=pcsystem


    mmvision er lidt dyre, når man beregner skærm med, men det har så også lidt bedre specifikationer.


    Mit mål er en komplet gamer pc, som kan holde i 2 år til rimelige penge. Jeg har kun mus og keyboard og et budget på 8000kr


    Så slaver kom igang :pokey: :D


    På forhånd tak.

    Hej på grund af min lille lejlighed har jeg ikke lyst til at købe en desktop med en stor skærm.


    Så mit spørgsmål er kan man bruge sin TV skærm, som en effektiv erstatning til en monitor?
    Hvis man f.eks køber en 40 tommer med 1080p og 100 hz er det godt nok eller er der andre ting man skal sørge for er i fjernsynet udover hdmi port og vga.Prisen er selvfølgelig også vigtig, kan det gøres på et budget på 5000-6000kr?


    Jeg har prøvet at køre linux på min ps3, og på nyværende fjernsyn er det ikke god nok. Det er en ældre fladskærm, som kun understøtter 720p og jeg synes det bliver alt for småt og grumset.


    på forhånd tak.

    Hej, ja det er jo endnu en bærbar tråd.
    Er det muligt at købe en bærbar med et budget på 10000kr, som nogenlunde kan køre alle spil de næste 2 år?
    Jeg spørge fordi min lejlighed er fyld op i forvejen, og jeg har ikke lyst til at have en stor desktop stående.


    På forhånd tak.

    Hej.


    Jeg har planer om at kommet tilbage til pc gaming, jeg skal bare lige spare nogle penge sammen.


    Mit spørgsmål er hvor meget skal jeg regne med at give?


    mine krav til maskine er:


    Skal holde min 2 år dvs den skal kunne spille alle spil nogenlunde i 2 år.


    Jeg starter helt fra bunden, min sidste spille pc var en pentium 100 mhz, så alt skal købes mus, monitor osv.


    På forhånd tak.