Indlæg af lf2killer

    Hej


    Jeg har en helt ny uåbnet samsung evo 850 1 TB SSD.
    Som jeg ikke skal bruge alligevel.
    Den er uåbnet orginal emballage. Jeg kan ikke finde kvitteringen, desværre.
    Pris: 2.200
    Den befinder sig i KBH NV.
    Jeg er i Silkeborg i weekenden.
    sælger kun ved personligt fremmøde.

    Hej


    Jeg sælger mit Gigabyte Titan X 12 GB
    Kortet virker fint og uden problemer.
    Det er købt den 17-04-2015
    Pris: 6000,- eller kom med et bud

    den er midt 2012.
    Der er ikke nogen ridser i skærmen, der er nogen små på overfladen, den hat været i cover når den har været transporteret så ikke nogen store.
    Kvittering har jeg ikke.
    der medfølger bare bærbar og lader :)

    Hej alle
    Jeg sælger min macbook med følgende specs


    Opløsning på skærmen er 2880x1800
    Den har en 2,6 Ghz core i7 processor
    16Gb 1600 MHz DDR3 ram
    Intel HD Graphics 4000
    256 GB SSD
    Bærbaren fejler ikke spor, sælger den da jeg ikke bruger den.
    Har næsten lige købt en ny strømforsyning da den gamle gik i stykker.
    Den befinder sig i København NV og sælger kun ved møde.
    Skriv her, send mig en besked eller send mig en mail, er ude efter en hurtig handel.


    HBO 10000 ,-
    Eller kom med et bud :)

    Hej Alle jeg sælger min Lenovo W530.


    Den har Amerikansk tastatur, 9 Cell batteri, i7 3720QM, 16 GB ram, 180 GB SSD, nvidia quadro k1000m, dvd drev, 1080p display, finger aftrykslæser og Der medfølger en Dock med til den.
    Jeg har dog fået smidt/glemt min strømforsyning til den.
    Lige nu har jeg kun en 90W til at tage med og en 170W der sidder i docken. den 90W kan kun oplade batteriet når den er slukket.
    Har ikke kviterring på den.
    HBO 9000 kr. Eller byd hvad du synes det er værd :)


    Hilsen
    Christian

    Hej Alle


    Jeg har lige købt en SSD til en Macbook air 240 GB fra OWC.


    Jeg havde ikke set det var en til en Air og skulle bruge en til en Pro så jeg sælger den derfor, da den ikke passer i.
    HBO 1200 kr.


    Hilsen
    Christian

    Jeg sælger en Lenovo thinkserver
    server er til rack og jeg armene til rack kan godt findes vi de skal bruges
    Serveren befinder sig i Hvidovre, hvor den skal hentes ellers aftales et møde sted i byen.
    med følgende i sig:
    Intel Xeon x3330
    4 GB ram
    2 stk 146 GB HDD 10K RPM
    DVD drev
    Single PSU
    Dual Ethernet stik
    SYS MGMT port.
    Server fejler intet, sælges da jeg har opgraderet



    HBO 500 kr.

    Hej


    Som sagt i sælger jeg mit gamle bundkort som er gigabyte x58-ud7 da jeg har skiftet.
    Der følger en i7-950, 12 GB OCZ gold ram, noctua nh-d14 køler og det er pt i mit gamle kabinet som er full tower HAF kabinet, som det også bliver solgt i, da jeg ikke gider og skille det hele ad.
    Delene fejler ikke spor og der har aldrig været overclocket.
    delene befinder sig i KBH NV, sælger kun ved fremmøde eller aftalt møde et sted i byen.
    HBO 1000 kr.

    Hej alle


    Jeg sælger min Asus transformer prime tf201.
    Jeg brugte den i gymnasiumset og sælger den nu da jeg ikke bruger den længere.
    Jeg købte den da den udkom i Danmark på selve datoen og betalte 5500 for den.
    Jeg ved ikke om man kan købe den mere.
    Der følger tastatur med til, har også GPS kit, den er champagne guld farvet. Har original kvittering og har også kassen jeg fik den i da jeg købte den.
    Den fejler ikke spor, den har dog fået et par ridser på coveret af at den har været brugt, men den har ingen buler eller større skræmmer.
    Den befinder sig i København NV


    HBO 2000, i er velkommen til at komme med andre bud :)


    Hilsen Christian

    Hej alle
    Jeg er kunde hos TDC og har derfor deres internet box med router og alt det.
    Problemet er dog at den ikke kan nå i hele huset og jeg har derfor sat en anden router op i den anden ende af huset så der kan være net i hele huset.
    Jeg vil dog gerne have at det er det samme netværk der er i hele huset.
    Jeg vil helst undgå access point som kobles til ruteren trådløst. ved ikke om man kan finde en man kan sætte på via kable :/
    Har i nogle ideer til hvordan jeg kan gøre det?


    Tak :)

    Hej alle :)


    Jeg står ikke og skal bruge min i7-950 den fejler ikke noget og har aldrig være overclocket. Sælger den da jeg skal opgradere min computer :) der følger standart køler med og kassen den kom i.
    byd :)

    Hej alle


    Jeg står og skal til at sætte en server op til at køre min Minecraft server 24/7, med Tekkit, Der kommer ikke til at være flere at spille på den end maks 15-20 stykker


    lige nu har jeg en computer stående som kører på en
    CPU: AMD Athlon 64 x2 Dual Core 6400+
    Mobo: kan ikke lige huske hvad det er for et :/
    Ram: jeg kører med 4 Gb DDR2 ram
    Grafikkort: Nvidea 9800 GT


    Jeg ville gerne høre om i har nogle ideer til hvad jeg ellers skulle vælge. Jeg vil helst gerne undvære at bruge et grafikkort da, jeg bare skal bruge den som server og skal derfor ikke bruge det.