Indlæg af Hinsur

    Tak for det billige grin jacob=)


    Hvad har du kørt 350kmt i? så vidt jeg ved er der ingen biler i dk der kan det, eller mc for den sags skyld(måling på speedo er langt fra akkurat). Jeg kører selv mc og er meget nysgerrig og har haft bil med utroligt moment(5.7liters,v8.
    Så vil gerne vide lidt om det du skriver.

    Da min vapo pt venter på at blive refilled og min boxkøler ikke kunne holde sig under 75grader med mit nye droopmod, var det jo på tide at prøve vandkøl for første gang.


    Cpu'en er en 3.0 nw fra starten af 2004.


    Lad os starte med hvad den kunne i vapo classic; 4235mhz. Waterchill 3905mhz benchable. boxkøler 3525mhz.


    Der er selfølgelig forskel på hvad vcore har været, især da jeg først lige har fået lavet droopmod og ikke har testet det med vapo'en, men jeg tvivler på det giver noget.


    Men det der overrasker mig ved waterchill er; idle 18-20, load 28-30 ved oc.
    Dette havde jeg sandelig ikke ventet da jeg bestilte det. Er meget imponeret.

    Er det kun mig der er lidt irreteret over folks threads med "det kommer snart hardware" eller signaturer med "næste maskine med blabla"( selvom det sker om 6 måneder).
    Hvorfor fanden skrive sådan?
    Hvis I har det, så skriv det da.
    Hvis ikke, så lad da være.


    Det skal dog siges, at det ikke kun er galt på tweak.dk, men over alt=).