Indlæg af Mim-Dk

    Er ganske udemærket klar over det ville være en fordel med flere ram

    Men har konstateret det er cpu´n det galt med .. der simpelthen en fejl med den..
    men vil da lige prøve lave en bios opdate. kan da være det kan være en hjælp..
    men jeg gider ik ofre en masse på denne maskine er Intel Mand og kan ik så godt døje Amd..
    og det her hjælper ik på det hehe.. men det en maskine jeg har fået givet..


    Mangler bare mønter til opgrade af cpu bundkort og ram..


    Jeg vil prøve lidt videre .. har fundet ud af hvis jeg lader spillet køre på den ene kerne så kører det bedre..
    derfra min formodning om der fejl i cpu..

    Drivere er dug friske og også dugfrisk windows..


    Støver den jævnligt af og nej ingen støvsuger.. bruger kompressor ved lav tryk skal jo helst ik mangle komponenter bagefter hehe .. men der ik noget der blir alvorlig varmt der ret gode køle/blæsere på alt undtaget rammene..


    Men når den laver nummeret så maxer Cpu´n ud.. ellers ligger den og svinger ved ca 60%..


    Men ja vil prøve køre nogle tests på den..

    Hej ved ik om nogle evt har en ide til hva faen der kan være galt..


    Sidder med en Ahtlon 64 x2 3 ghz med 2 Gb Ddr2 ram (for lidt ja)..
    på et Asus m2n Mx se bundkort og en 1000w northQ forsyning
    med et Gainward Gtx 285 2 gb kort..


    Den kører underlig i nogle spil har ik prøvet så mange..
    men i Call of duty MW2 der kører den super men den fryser næsten helt med nogle mellem rum i mellem
    går lidt tid i mellem det.. kan feks ind i mellem godt køre 5 10 min uden der noget galt med en rigtig fin framerate 70 80 + og så går den helt i hold 1 fps :(.. og har prøvet alt muligt


    Det jeg så syns var mærkeligt var at der var en Prøve (gratis) weekend på Steam med Mw2 multiplayer
    som jeg kunne spille uden de problemer.. og så et par uger efter købte jeg spillet og så begyndte den med det i det spil..


    Den har gjort det hele tiden i Feks Gta IV.. samme stil kører perfekt imellem hullerne ?




    Kørte med en udløben windows 7 evaluering har så nu instaleret en ny evaluering.. kan det ha noget med det at gøre at den køre lortet..


    ellers har jeg tænkt om det ku være rammene der simpelthen er overbelastede..
    de uden det mindste heatsink eller lignende på.. de bliver små lune.


    Håber nogle har en ide ? .. skriv endelig hvis jeg har glemt noget..


    Mvh Simon

    Nu fik jeg så begge til god pris.. så det ligger mig i en 500kr seddel for begge..


    Men ja det kan ik betale dig lave med nye..´
    men havde bare læst flere stedder folk var lidt trætte af tasterne..


    Og mange tak.. har tit læst osv herinde tænkte jeg ville oprette mig..

    Hey er helt ny herinde.. men ville lige dele lidt Fifs.. hvis nogle derude sidder med et G15 1 generation.. og savner lidt Dk taster..


    Har fundet løsningen..


    Man kan nemlig få G11 tasteturet med Dk taster..
    Så jeg fik fat i et af hvert flyttede alle de forskelige taster osv.. og Wupti så har man et Dansk G15
    Kræver bare lidt finger snilde..


    Er meget glad for resultatet på mit..


    Var irreteret over den lille Enter tast.. fik altid trykket på den ovenover..
    og så ser det da bare bedre ud at tasterne er rigtig og gør det det står på dem..



    Bare skift alle de relevante taster..


    Enter shift æøå ¨'.,< nummer tasterne.. osv


    Håber nogle kan bruge det..