Indlæg af Dyzio

    Det burde ikke give anledning til problemer.. Det kommer selvfølgelig helt an på hvilken bærbar du har i tankerne samt hvilket materiale der streames og hvad dine krav og forventninger er..


    Og lige et tillægs spørgsmål..


    Når du skriver du streamer over til dit tv, går jeg ud fra at det er computeren som afvikler materialet og så blot sender billedet til din skærm eller er det din skærm som afspiller indhold via netværk?

    måske udtrykte jeg mig ikke helt korrekt hehe...


    men altså har et HDMI stik i min computer som fører til min skærm - så afspiller jeg filmene i f.eks. i VLC og ser dem på min fladskærm... min stationær har et HD5870 ATI kort siddende, og jeg overvejer købe en bærbar istedet for grunden pladsen :-) bærbar af prisklasse 4-5.000kr ?


    så kommer mit spørgsmål: hvilket kort skal sidde i en bærbar så det ikke lagger? har hørt hvis kortet (grafik) ikke er stærkt nok når man viderefører billedet så kan det lagge osv ? eller er det bare en gammel skræne?

    Hejsa,


    Kan mærke jeg ikke længere er tændt ved at spillr pc spil og er flyttet i en 1værelses hvor pladsen kunne være blevet sparet fra min stationær til fordel for en bærbar.


    Jeg overvejer købe en bærbar i 4-6.000klassen og hermed mit spørgamål
    Vil jeg kunne mærke forskel hvis jeg streamer film fra bærbaren over på min fladskærm sammenlignet med nu hvor jeg streamer via mit staionær der har Ati Radeon HD kort i, husker ikke hvolken en model det er :)

    HELT NYT aldrig pakket ud: Nike+Sportsband kan du få opgivet tempo, distance, tid og kcal forbrænding. Nike chippen kan lægges ned i sko eller lign igennem den adapter der følger med.


    Man kan oploade træningen til Nike+ hjemmesiden (hvor du også kan udfordre vennerne til kilometerræs eller bare konkurrere med dig selv, hvis du har lyst til det.
    Min er i gul - det er en jeg har fået igennem mit arbejde, jeg bruger dog min iPhone til at måle løbene af :-)

    3D teknologi Ja
    Lyd Standarder WMA / LPCM / MP3
    Type Blu-Ray-skivespiller
    Medietype (DVD) CD-R / BD-R / BD-RE / DVD-R / CD-RW / DVD+R / DVD-RW / DVD+RW / CD / DVD
    Model Tabletop
    Eksklusiv Ja
    Video Standarder DivX HD / WMV9 / MKV / H.264 / VC-1 / AVCHD / MPEG-2 / MPEG-4

    Hey alle,


    er der ikke en der kan forelså et eller 2 multiplayer spil? :) tænker sådan noget i genren af Resident Evil 5 hvor man kan være 2, og man kan opgradere osv...


    tænker også MW3 og Battlefield 3, det er evt. til PS3 jeg snakker om

    Sælger disse spil MEGET billigt.


    stk: Call of Duty MW2 50kr, Just Cause II 50kr, Crysis 30kr, GTA4: 50.


    Det hele sammen 150kr, DET ER BILLIGT.


    Spillene er som nye, faktisk MEGET LIDT brugt.

    Sælger disse spil MEGET billigt.


    stk: Call of Duty MW2 50kr, Just Cause II 50kr, Crysis 30kr, GTA4: 50.


    Det hele sammen 150kr, DET ER BILLIGT.


    Spillene er som nye, faktisk MEGET LIDT brugt.

    hejsa Tweakere,


    først og fremmest håber jeg at i har det godt, det er ved at være længe siden jeg har været herinde :-)


    faldt over denne her site http://www.motebutik.eu - som annonceres gennem facebook, jeg var derinde og kigge på Canada Goose jakker,


    gider i lige komme derind og tjekke den ud? vil i tro de jakker er ægte ? det er en norsk butik nemlig/site...


    Kamil

    Hejsa,


    sælger min Ipod Nano 8Gb plus yilhørende høretelefoner fra Sennheiser...


    :)



    ved ikke hvilke generation det er - ehm det er ikke den der kan spille musikken højt uden høretelefoner i, det lyder også af lort :D haha.. men tror det er 2g ?


    byd

    lyder fedt ! :)


    vi skal hen og opleve NewYork og samtidig må der gerne være turister - det gør ikke os noget... vi vil også gerne på clubs og se nattelivet i NewYork :)


    men kristopher: det lyder da fedt nok... ved du hvor længe sådan noget visum tager ?


    heheh - sådan dna, lyder til at det var en ved oplelvese, var i - i byen om aftener også ?


    mange tak for det :) - det kigger jeg på...

    Hey Alle :)


    mig og en ven er meget opsat på at tage afsted til NewYork en 14 dage i denne her kommende sommer :) vi kigger en del på hoteller via hotels.com :)


    det jeg vil høre om, hvilke erfaringer i har med NewYork, samt hvordan nattelivet - clubs - og det er :) og hvor er det at DET sker ? snakker vi broadway,times sq. samt i dette område ?


    og er der måske et hotel i kan anbefalde ?


    - desuden har jeg et yderligere sprg. jeg har et polsk pas, gør det noget hvis man skal på ferie i USA ?



    Kamil


    ps. HOLD kæft et gammelt billede ! det må jeg fandme ændre haha