Indlæg af Sjuft

    Min paps skal have ny PC, og jeg har lovet ham at finde ud af hvad det skal være. Det er dog ved at være længe siden jeg rigtigt fulgte med på hardware fronten, så må erkende jeg nok godt kunne bruge et par tips.


    Budget: 5000,- (Har skærm, mus & keyboard)


    Brug: Primært alm webbrowsing, netbank osv. Skal derudover fungerer som anlæg, så må meget gerne have optisk lydudgang.


    - Skal enten være noget mini itx agtigt eller mindre. Muligvis noget all-in-one, da han syntes imac er pæne, men for dyre og han gider ikke mac.


    - Støjsvag og gerne med SSD.


    Har fundet denne: https://www.mm-vision.dk/Vision-Office-Mini


    som virker nogenlunde fornuftig. Dog uden optisk lydudgang. Men hvad siger i?


    - Er den ok til prisen? Og findes der nogen lign alternativer?


    - Kan jeg bygge noget lign selv billigere/bedre?


    - Hvad koster en tilsvarende all-in-on (altså med computeren integreret i skærm)




    Hey Tweak!
    Jeg sælger mit Sony a350 med tilbehør, da jeg ikke får det brugt nok. Specs osv finder i på sonys hjemmeside.


    Der medfølger:


    Kameraet Sony a350
    Kit-objektiv (18-70)
    Originalt batteri og lader
    Originalt USB-kabel
    4gb Sandisk CF-kort
    Hot-shoe adapter til Canon/Nikon blitz
    Minolta polaroidfilter (55mm) (aldrig brugt)
    55mm close-up filter
    Skærm beskytter (monteret siden dag 1)
    USB Kortlæser
    Pudseklud
    Remote til fjernstyring.
    Fjernbetjening (ikke på billedet)


    Og selvfølgelig kvittering. - det er fra maj 08.


    Har du spørgsmål eller vil se flere billeder er du velkommen til at skrive.

    Står og er på jagt efter en bærbar som primært skal bruges til kontormaskine, men jeg vil også gerne sætte den til TV hvor den skal afspille 1080p film (.mkv)


    Den skal ikke være størrere end 15" og budgettet er 3800,-


    Jeg har fundet denne: HP DM3 2010 men er i tvivl om den kan trække 1080p?


    Eller er der nogen bedre bud der kan ovennævnte til samme pris eller mindre? :crazyeyes:

    Laptop'en skal opgraderes, men pengene rækker ikke helt til en ssd. Så jeg er ude efter en 2.5" harddisk på min 320gb og 7200rpm


    Kontakt mig hvis du ligger inde med ovenstående.