Indlæg af Fentz

    @ Sweet Dane


    Jeg har nu prøvet at lave din foreslåede opstilling kun med bundkort, CPU og 1 RAM.
    Den gør nøjagtig det samme som før.


    Jeg lagde dog mærke til 1 ting. Jeg har er ASUS Rampage II GENE bundkort, og når jeg tænder for maskinen så lyser der i kort tid, en lille orange LED pære mærket "HD LED". Når computeren slukker efter de ca. 10 sekunder, så blinker denne "HD LED" orange én gang.


    Jeg prøvede herefter at tilslutte min harddisk, men det ændrede ingenting.


    Lyder det i dit/jeres tweakerøre som om det er mit bundkort der er stået af?

    Tak for alle svarene.


    Indtil nu har det ikke givet pote... Desværre.


    Når jeg tænder computeren starter den op i ca. 10 sek. inden den automatisk slukker igen. Herefter starter den op igen, men der er stadig intet på skærmen... Herefter sker der intet...


    Kan det være en eller flere af mine komponenter der er blevet beskadiget da jeg flyttede dem? Hvis ja, hvilke er kan det så være...? Jeg syns ellers jeg behandlede dem efter alle forskrifter.


    Det skal til sidst nævnes at jeg igår prøvede at flyttet hele skidtet tilbage i det gamle kabinet, men med samme negative resultat...

    Hej Allesammen.


    Jeg har for et par dage siden udskiftet mit gamle kabinet med et nyt. Jeg flyttede alt hardwaren over i det nye kabinet, men da jeg startede maskinen igen startede mit problem.
    Maskinen startede efter planen, der kom bare ikke noget signal frem på skærmen. Efter hvad jeg kan se, så kører alle komponenter som de skal, der er bare ikke nogen connection til skærmen.


    Er der nogen der ligger inde med et par gode råd til noget fejlfinding, eller har nogen prøvet noget lignende?


    På forhånd tak


    Fentz

    Hey Tweakere.


    Jeg har virkelig brug for lidt hjælp.
    Jeg står og er meget tæt på at købe Corsair Graphite 600T kabinettet, men jeg er i tvivl om hvor stort MB der passer i.


    På Corsair's egen hjemmeside står der max. ATX, mens på EDBpriser.dk står der Extended ATX. Confusing...


    Er der nogen der ved noget 100%, for det er vigtigt at der er plads til E-ATX.


    På forhånd tak...