Indlæg af Burgerknight

    Hey,


    Ved ik med jer, men jeg har aldrig været en stor fan af virus software, fordi det er pisse irreterende med pop-ups og al den spild af cpu forbrug. hmm.


    Problemet er, at jeg nu står i den situation at jeg har meget vigtigt software på min comp, som jeg gerne vil beholde, og er højst sandsynligt inficeret med noget nasty virus.


    Så. Jeg overgiver mig, og har derfor brug for jeres guide på den "bedste" virus beskytter derude :)


    Tak på forhånd

    Hej,


    Jeg har lige fået dyret tilbage fra rep, og den er klar hardware mæssigt, men jeg vil gerne have mine 2 diske formateret, og startet fra ny.


    Windows, og standard drivere (fra cd'er) osv har jeg.


    Problemet er at jeg gerne vil have en eller andet form for checkliste eller lign. hvor jeg ved lige hvad der skal installeres og drivere der skal updates..


    Jeg har fundet alle de her "driver update" programmer noget, som man kan købe online, hvor den finder alle dine outdatede drivere osv. Men jeg har vist læst noget om at det er scam? Hvis det ikke er tilfældet kunne i rekomendere nogle programmer osv til at starte på?


    Jeg kører Windows 7 (64bit) forresten.


    mvh,
    burger.+ :cheers:

    Hej,


    Jeg har et problem med min PC, jeg har ligesiden den var købt været ude for at den har haft problemer med opstart.


    Problemet er at når jeg trykker på tænd-knappen går maskinen i gang, men intet reagerer, hverken tastatur eller skærm. Det eneste der sker er at mit CD-Rom drev kommer med nogle klikkende lyde.


    For at starte PC'en op må jeg genstarte maskinen gentagne gange, for at den stopper den klikkende lyd, og andet hardware reagere.


    Jeg har selv prøvet at løse problemet, med at skifte CD-Rom drev, men lyden er der stadig, og problemet er det samme. Jeg har også sikret mig at der ingen CD sidder i drevet.


    Jeg vil derfor vide om der er nogle af jer gutter der har været ude for samme problem, eller der har nogle idéer til hvad dette problem kunne være.


    Mvh
    Burgers

    Hej,


    Jeg har et GeForce 7900 GTX - http://www.nvidia.com/page/geforce_7900.html


    Jeg har et problem som jeg ville høre om nogen af jer havde kendskab til eller kan give råd til at løse problemet.


    Problemet:
    Jeg skulle tænde min computer en aften. Jeg trykker på knappen og computeren starter, men ingen respons fra skærmen. Skærmen virker fint forresten.


    Så jeg lånte min brors grafikkort som er en tak bedre end mit eget, og der fungerede det fint med skærmen, og jeg prøvede mit eget i hans pc, hvor det OGSÅ virkede fint?!


    Så jeg er ret sikker på at mit grafikkort ikke er helt busted endnu..


    Nogle forslag?


    Tak på forhånd