Indlæg af 2Fast4U

    ja den er fin har jeg fundet ud af(System Idle Process) ligger perfekt. netkort er onborad hardiskcontroller mener du raid?. hvis ja så nej.. har ikk rigtigt lavet noget ved min computer i lang tid.. mangler penge og tid ville gerne da:).


    jeg mener stadigvæk det kan være ustabil levering af nettet til min bopæl og det er jo også tdc vi snakker om så mon ikk det er det?.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af martinta


    det eneste de to har tilfældes fører så igen til din flash.. prøv at lukke den IE process der æder mest, mener den kun burde lukke flash playeren som kører i IE, ergo burde browseren bare vise en fejl nu.. men stadig være åben...


    hvis det er korrekt har vi fået indgrænset problemet.. hvis ikke må vi kigge lidt andre områder igennem.


    jeg vil prøve. men tror ikk det er det der er galt. selv om jeg henter fra nettet. program eller lig, uden IE eller Firefox er åbent lagger det stadigvæk.


    jeg har lige set jeg har noget der hedder system idle p.. den æder mellem 70 og 80 % konstant lige meget hvad der er åbent.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af martinta
    prøv at åbne taskmanager, under processor sorterer du listen efter CPU forbrug..


    prøv og gå ind på eks youtube nu og afspil noget random. er der en process som kommer op og bruge i nærheden af max?? hvis der er, hvilken er det så?


    explorer.exe 11.684 k
    explorer.exe 60.664 k
    firefox.exe*32 63.444 k


    det er top 3 firefox runder 97 i cpu forbrug i præcis 8 sekunder af random film på youtube, men har prøvet det samme med internet explore
    og der er det det samme som i firefox


    har faktisk 5 explorer der kører det er ikk normalt hmm


    det er 8 sekunder derefter lagger lyden bare sådan lidt, hvis jeg åbner mediaplayer og henter et program fra f.eks download.com lagger det i mediaplayer



    og tak for hjælpen allesammen

    ja det var så ikk IE eller firefox eller chrome. flash. nope


    skulle nok tilføje jeg kører med to routere fordi jeg ikk har noget andet valg.


    men det har aldrig givet problemer før nu(har ikk ændret på min opsætning).


    har snakket med TDC. de siger der er ikk nogle fejl og se(whatever) jeg arbejder med computere hverdag er ikke dum. men det problem jeg har nu har jeg sgu ikk lige prøvet før.



    har kørt med to routere i 8 måneder. problemet er opstået inden for 1 månede har prøvet alle mulige ting?. er løbet tør for ideer'

    hej tweak.dk :rules:
    (ved ikk om jeg skriver det rigtige sted?).


    jeg har lige et hurtigt spørgsmål. er der nogle der kan forklare mig hvorfor min lyd/hele min computer lagger når jeg downloader fra nettet f.eks youtube?. det er faktisk lige meget hvad side.


    har i min sidebar(windows 7 X64) in god cpu måler og når jeg er på youtube går min cpu helt amok(100 % på alle cores) og hele min pc lagger, og det er et nyt problem for mig. i tænker nok virus, nej tak ny formatert plus har 3 pc'er i huset og alle gør det lige meget. hmm jeg har TDC og mistæmker min downstream(staves?):) ikk er god nok mere.



    alle forslag og tests er velkommen, da jeg er løbet tør for ide'er



    :)