Indlæg af Juusuhako

    Hej folkens,
    sælger følgende. Kan sendes på købers regning med/u forsikring. Det bliver selvfølgelig pakket forsvarligt ind.


    Philips Fidelio X2HR ("den nye model"):
    Min bror købte det Januar 2018. Brugte det i under en uge og gik da tilbage til sit gamle. Siden da ligget i et skab. Testet og virker. Kabel medfølger. Ingen emballage.


    ModMic4:
    Købt engang start-2017 via DBA. Virker som det skal. "Pung" medfølger. 1 magnet+1 ekstra klæbende side medfølger. Om nødvendigt kan jeg smide en 6.3mm connector i, skulle man have en sådan indgang.


    Vær obs. på (af egen erfaring), at mikrofon-kvaliteten afhænger af hvor i det puttes. Jeg har hvert fald ikke haft det store held ved brug af onboard-jack.


    Kører også på andre sider.

    Hej folkens,
    Jeg håber nogle vil være så flinke at svare på mit spørgeskema. Læs venligst forneden inden (meget kort). Spørgeskemaet er primært målrettet dem børn/niece e.l.


    Spørgeskemaet findes her, og handler om Jenle: https://da.surveymonkey.com/r/PBY2WK5


    Jenle (eller "Jeppe Aakjær museum" om man vil), er Jeppe Aakjærs hus som nu er et museum, hvor man blot kan få en guidet tur (om hans liv). I vores opgave, skal vi finde ud af hvordan de kan få flere besøgende. (Aakjær er digter/sangskriver, skrev bl.a. Jens Vejmand).


    Vores idé går ud på at lave Jenle om til et sted i stil med det som de fleste kender som "middelalder center", hvor man altså "lever" som "den gang" i deres tid med mulighed for overnatning. Der vil være værksteder til børn/barnlige sjæle, bl.a. udskæringer, male, lave mad som "den gang" og andre aktiviteter (f.eks. ude i skoven om aftenen. "Uhyggeligt" for børn???). Der vil selvfølgelig være personale (statister) ved værkstederne. "Tidsperioden" er ca. 1900-1930.


    Stedet ligger i Skive (midtjylland, tag forbehold for dette hvis du bor langt væk).


    Skriv endelig hvis i er i tvivl om noget.

    Hej folkens, her lidt oprydningssalg.


    NINTENDO 3DS
    Nintendo 3DS Aqua Blue m. 2 spil (Pokemon White og Super Mario 3D Land). Har skærmbeskyttelse på begge skærme (siden første dag). Kommer med emballage, 3DS-case og oplader (oplader er fra England, omformer medfølger så den passer i danske stik).


    XBOX 360 SPIL
    Import Tuner Challenge
    Condemned
    Halo 3
    Fallout 3
    Fable 2
    Burnout Revenge


    BLÆSERE
    NorthQ 120mm (aluminium) m. blå LED
    Noctua NF-P12
    2xCorsair 120mm (de fulgte med min H100i)


    Kan sendes på købers regning eller afhentes i Struer.

    Søger en PS3 Slim, den skal kunne sendes eller leveres (betaler selvf. for fragt). Tilbehør og spil er ikke et must, men det da selvfølgelig et plus og så forhandler vi en pris. :)


    Søger kun enheder med modelnr. CECH-21xx/25xx/30xx. Modelnummeret findes bag på selve enheden på et klistermærke.

    Hvor befinder den sig henne? Er muligvis interesseret. :)


    Åh... Jeg har glemt at få email omkring denne tråd så har ikke set der var kommet nyt indlæg. Har netop lavet en handel med en anden som har overført pengene.


    Vil mene det ville være lidt "tarveligt" at trække den tilbage nu. Det må du altså undskylde :| .

    Sælger denne Lumia 920 i Hvid, som jeg købte i Januar 2013 hos CallMe.
    Telefonen virker perfekt og har selvfølgelig seneste opdatering.


    Telefonens bagside har "lommeridser", men skærmen er 100% ridsefri og har skærmbeskyttelse på.
    Har 2 mindre slag.
    Billede 1
    Billede 2


    Der medfølger emballage samt en (htc) oplader og cover:
    Billede 3

    Søger en PS3 Slim I rigtig god stand, må ikke være ældre end 3 år, jo yngre jo bedre.


    Er villig til at betale alt mellem 500-800kr afhængig af medfølgende tilbehør/spil.


    Vær opmærksom på jeg kun er interesseret i modellerne: CECH-25xx samt CECH-30xx. Modelnummeret kan man finde bag på sin Playstation enhed på et hvidt klistermærke.

    Pixmania eller BJ Traiding, har de ikke begge lige dårligt ry?


    Dem jeg personligt kan tale for er: Computersalg, Komplett og Dustin Home..


    Nu har jeg ikke lige gidet at læse det hele igennem, hvis du beslutter dig for et AMD så husk at tjekke om du kan få deres Never Settle Forever kampagne... 2-3 gratis spil :)


    Har nu aldrig haft problemer med B. J. Trading... Skal også siges Pixmania vidst nok har lager i Frankrig, så der forekommer ekstra ventetid.

    Her er noget jeg fandt, da jeg selv søgte omkring netop samme spørgsmål:


    It could mean:
    This chip has been tested to support (under certain assumed environmental conditions) an overclock up to this value, but the default clock speed is the stock speed.
    OR
    This chip will operate at this overclocked frequency out of the box with no user intervention, because we have tested this speed, determined it is safe, and enabled it in the firmware by default.
    OR
    This speed is something we came up with out of thin air as what might be attainable as an overclock speed under certain circumstances, e.g. extreme cooling solutions.
    OR
    This product has been modified specifically by our manufacturer or vendor to contain special thermal characteristics that are not part of the stock OEM model, which allows the product to safely operate (based on our testing, or not) at this rated speed.


    Hvis hvad der står er rigtigt, kan det være dine ram selv OCer op til dets frekvens, mens det også kan være du selv skal gøre det... Det er afhængig af bundkortet (ifølge teksten...)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af jacobask


    Lad nu være med at sæt din disk til før du er klar til at flytte filer - du skulle jo nødigt komme til at overskrive nogle af de gamle.


    /ask


    Hvordan skulle jeg dog komme til at overskrive noget når jeg slet ikke kan overføre filer til den? Den er slukket nu, tænder først når Samsungen lander, og flytter så det hele over på den med det samme. Så kan jeg bruge Verbatimen hvis jeg løber tør for plads.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Og så følger forklaringen af hvordan din harddisk fungerer. Ligesom en bog har en harddiskpartition en indholdsfortegnelse over alt den indeholder. Ryger denne, ved harddisken ikke hvad den indeholder, selv om det er der. Det programmer såsom GetDataBack gør er at læse alle "siderne" igennem manuelt og skriver sin egen optegnelse af hvad der er (dette virker dog ikke altid da du kan risikere at der er blevet skrever over nogle steder så at filer er ødelagte)


    Og hvorfor er det så sket? Der kan ske så meget der kan ødelægge optegnelsen, lige fra en dårlig opstart af Windows, til et program der har lavet noget rod.
    :cheers:


    Rigtig godt forklaret! :D
    Problemet var jeg ikke vidste hvordan jeg lavede en ny indholdsfortegnelse uden at skulle rydde hele "bogen". Nu har jeg i hvert fald bestilt en 1.5TB Samsung Story Station hjem fra England, så venter tålmodigt nu på at få mine filer tilbage.


    :goodpost:
    Må himlen være fyldt med mennesker som dig!
    Programmet fandt mit drev samt alle dets filer, så nu mangler jeg bare at købe en ekstra ekstern så jeg har noget at flytte filerne over på og så ellers få den formarteret så den kan virke igen. :clap:


    TUSIND TAK!!! :9xo


    Og selvfølgelig også tak til alle jer andre der kom med gode råd.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Sweet_Dane
    Det der er sket....
    Prøv at unplug og så vent med at sætte den til pc-en før den er booted.
    Desværre tror jeg du har slettet alt indholdet, da windows auto gør det(når du trykker ENTER) hvis det er en extended partition der lå på disken.


    Det kan også godt være du kan mounte den i disk-manager, men kan sku ikke lige huske hvordan man gør.
    Det er lidt nemmere at huske, når man sidder foran problemmet.


    Den tændes og slukkes via en knap bag på, og jeg tænder først når systemet er bootet op hvilket ikke har hjulpet. Forstår bare ikke hvorfor den skulle slette det hele; har jeg aldrig bedt den om.

    Da det ser ud til Hol ikke har noget svar på mysteriet håber jeg i her inde kan hjælpe mig.


    Efter at have været slukket i et par uger valgte jeg at sætte min eksterne til igen da jeg skulle bruge noget på den. Jeg tændte for den, og imens den bootede up smækkede jeg USB i PC og så i harddisken (hvis det evt. betyder noget, at man sætter den til mens den tænder!)


    Info:
    - Under 'Disk Management' står der '931,51 GB Unallocated'.
    - Jeg kom til at trykke enter ved en pop-up (der fremkom da jeg gik ind i Disk Management) der gav den 'Partition Style: Master Boot Record', så i ved det.
    - Inde i Disk Management kan jeg kun vælge 'New Simple Volume...' ved at højreklikke den, som jeg ikke ved hvad er.


    Den skal ha' tildelt et bogstav, men uden at skulle formatere den. Hva' kan jeg gøre?