Indlæg af MortenHN

    Jeg har en WD HD TV og er super glad for den, jeg vil dog kun anbefale at købe LIVE udgaven hvis du rent faktisk vil benytte den til youtube osv. Skal du kun bruge den til at afspille fra harddiske så køb HD TV da liven har nogen ekstra menuer du skal igennem når du vil til div klip.


    Jeg vil sige jeg er positiv overrrasket over hvor meget de opdaterer deres firmware, jeg har haft min i 4-5 mdr nu og har allerede opgraderet den 5 gange. Og det er ikke uvant at der kommer nye codecs og andet godt til.


    Desuden har den en dejlig lille fjernbetjening hvor der er præcis hvad man har brug for.
    Det er dog rigtigt at man på nuværene tidspunkt ikke kan se DVD menuer, men er sikker på det kommer i en firmware opdatering på et tidspunkt da det er en meget ønsket funktion.


    Jeg har en god ven der har en popcorn hour, og han er jealous på min WD HD TV. Men kan forstå der er gået lidt religion i om det er WD HD TV eller Popcorn hour, jeg selv vil også fortrække WD HD TV ikke mindst pga prisen.


    Mvh
    Morten