Indlæg af Mark RL


    Hey.


    Ja, de skal have 1,5 volt DDR3 1333MHz .. Har samlet en del computer førhen, så ved godt hvad man skal kigge efter. Men det her harjeg da aldrig været udsat for før

    Hej Madslocher


    Ja, har prøvet at bytte rundt, og reslutatet er det samme. Hvis der kun sidder en block i så er det iorden..


    Nu ved jeg ikke om CPU-Z viser volt'ene i realtime, men i så fald for én block holder den sig stabilt på en 1,5V og 1,4 for cpu. Det er en AMD Phenom x4 955


    Det er et 790FX-GD70 Winki Edition board jeg har og har den nyeste bios version, 2,0 som står til at skulle være opdateret engang i 2009, og så er der dens bror som er en og samme board som har en 1,9 version som er opdateret er i januar 2010. Den eneste forskel på de 2 boards er at man får ssådan en lille usb-flash med som man kan sætte på de interne i/o, så man kan køre winki!


    Mon man skulle prøve at opdatere til 1,9?

    Hejsa :D
    Har skrevet en tråd tidligere på ugen, men nu har jeg så fundet ud af at det er når der sidder 2 ramblokke i :S


    Hvis der kun sidder én køre pcen stabilt uden at gå i stå . Sidder der 2, samme type, så går den sporadisk i stå :S om jeg surfer, spiller eller laver små ting.. Hvorfor satan gør den det?


    Der bliver ikke testet fejl på ram'ene.


    Syntes det virker noget mærkeligt

    Hmm, så skal jeg måske prøve at installere det på den anden hdd jeg har, de er lige gamle. Men altid denne den her der er blevet brugt til system.


    Køre med en 550W PSU, helt ny, med alle de kabler der skal sluttes til mobo, det lange med 21-24 ben eller sådan noget og det med 4 ben på, hvilket burde være rimelig.


    Drivere er opdateret, senest igår til chipset, men det hjalp ingenting :( .

    Hejsa Alle!


    Jeg har samlet en nye computer:


    AMD Phenom X4 955
    4 gb ddr3 cl9 ram
    MSI 790FX-GD70 Winki Edition mobo


    Den den gør er at den fryser sporadisk, intet system i det, eller lidt. Meget når jeg bruger nettet, den kan stå og konvertere film hele natten, uden den går i stå, men bruger jeg nettet i nogle timer, og nogle gange minutter, går den i stå.


    Det starter med at jeg ikke kan rykke musen, og hvis jeg høre noget musik, går det ud 2-3 sekunder efter musen er gået i stå, og jeg bliver nødt til at genstarte :S .. Den har flest gange gjort det når jeg bruger nettet, og én gang når jeg har spillet.


    CPU temp. er som jeg har obs. ikke over 55-60. bliver ikke brugt til det vilde!


    På forhånd tak!