Indlæg af Grumme Gris

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Puggen
    Må man høre hvad det var for noget ("%"(&% der blev posted??


    (fik nemlig et link forleden, så kunne næsten forestille mig hvad det kunne være :-( )


    En mand som valgte at skære sit pikhoved af. Fuld billederepotage

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Nigel_death
    Hej er der nogle af jer som har nogle erfaringer med disse kølere da jeg skal til at lave en ny comp.
    A8n-sli Deluxe
    3500+ 0,09 Winni
    2* Gainward 6800Gt G/S GLH
    2* cosair 512mb pc4000 Proseries ?(


    Har selv en Hyper6. Er utrolig glad for den, efter jeg har skiftet fan på den. Den der fulgte med larmer for meget, så jeg brugte ca. 150,- på en Papst.


    K, den fylder meget og det er små irriterende at man skal have bundkortet ud, men har ikke fortrudt det.


    Og som lille side gevinst, var det da meget sjovt at se mine venners ansigt da de så størrelsen. Det skal dda også tage med

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Fed7haS


    Nærtagende? 2 om natten? hvad fanden er det for en undskyldning... tror ikke jeg vil klasifisere folk som ikke ønsker at se amputationer, snuff, og andet extremt perverst for nærtagende... nok nærmere normale...


    Fed7haS


    Jeg synes bare at det skræmmede at der var nogen som kunne på sådan noget.
    Fik sendt linket af en veninde så tænkte ikke over at det kunne støde nogen

    Quote

    Oprindeligt indlæg af kimsdipchips


    Heh okey! er så ikke imod christiania men vi lavede en test med næsten samme T-shirt på op og ned af sønderborg gågade og kan love dig for det giver mange tilråb og trusler! så god fornøjelse ;)


    Nogle mennesker er bare underlige :boxed:


    Tja jeg kan løbe hurtigt :)) Fandt også et andet forum hvor debatten var den samme. Det var en som fik tæsk fordi han havde sådan en på.


    Forstår ikke hvorfor folk ikke kan se at det er et statment lige som deres. Vi løber da heller ikke rundt at banker dem. Selvom de mener at de er hævet over den danske lov. Hvor ville landet ikke ende hvis vi alle oprettede små "fristader" rundt omkring i Danmark

    Quote

    Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
    Hva er det så lige man vil med den?( :roller:


    sætte mig ud på staden og ryg en fed :T


    Burger: tak for hjælpen


    Jamen tillykke med dit nye legetøj. Fik min første puter da jeg blev 18 :]

    Hvis I kender de røde t-shirts fra Christania, dem med 3 gule prikker, så kende I måske også dem der ligner dem. Der står bare "Ryd Lortet" på dem. Er der nogen som ved hvor man kan købe sådan en i københavnstrup ?(

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Tjaa - godt for dig - men det lyder lidt som om du har nasset lidt af andre, siden du kun har brugt 36kr... ? :]


    ...Og som Maverick siger: 8 fadøl ? 8o - Det sidder man altså ikke og ørler af dagen efter :baby: - Så er man sq lidt en wuzz :))...


    Hvis I synes at man er en wuzz hvis man kun kan drikke 8 fadbasmser, så skulle I prøve at komme ned i baren på mit kollegie. Der kan få sit eget krus hvis man kan drikke 15 bamser uden at ofre til Ulrik