Indlæg af Grumme Gris

    JEg har lige et lille projekt. Skal lave en skateboard rampe. En af de der store hvor man suser op og ned. Er der nogen som kender målene for sådan en eller link? Måske et link til et skater forum eller sådan noget.


    Edit: Fandt lige et billede af modellen jeg mangler målene på.

    Jeg har arbejdet for TNT, ligende firma. De havde en central sortering i Malmö så det er ikke usædvandlig at din pakke kommer derover for at blive sorteret.
    Bare rolig den skal nok komme i morgen. Pakkerne bliver typisk kørt ud til lokal sortering her i aften og nat

    Kender dem heller ikke...


    Gad vide om den Sri Lankanske regering kender dem. Deres pr arbejde i danmark har ihvertfald ikke båret frugt. måske springer de ikke nok i luften??

    Personlig synes jeg også det er meget klamt. Men det er da i orden hvis der er nogen der tænder på det.


    Til dem som synes at det skulle forbydes fordi det er klamt. Jeg synes også det er skummet at bolle med gamle, grimme og mænd. For den sags skyld er urin/pølse sex heller ikke det hygligeste jeg har hørt om. Men derfor skal det vil heller ikke forbydes.


    Den der med at det er i orden så længe dyret ikke lider overlast giver vel sig selv. Hvis den gør det er det jo dyrmishandling og det er jo forbudt

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Henrik-



    Hvor meget kan du da hente med fra en stabil server ? Tror jeg ligger omkring 430 kb/s eller lidt under, når jeg henter fra store servere som fx Boomtown.
    Hvis du slet ikke kan hente med den rigtige hastighed er det da bare med at ringe derind og høre hvad der er galt.


    Sry, at jeg nævner det, men min rekord er en download på 5,12 Mb/s inde på bt's server :T

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk
    Øhm.. ville det ikke have været en del hurtigere bare at hælde øl på direkte? Det må da have været over sneens temp.. da frosset øl ikke er nem at drikke..
    Men selvfølgelig.. man skal heller ikke bare smide øl væk.


    Det er jo blasfemi. MAn kan da ikke bare hælde øl ud :D :D

    Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Jep. De er simpelthen for dovne. Ingen tvivl om det. :))


    da jeg var ung spurgte jeg mine forældre hvis jeg havde et problem. Snakker unge ikke med deres mere?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Rhinoceros
    Hvor finder i de gode baggrunde med damer


    Kommer an på hvor gammel du er!! Prøv coolwallpaper.com


    Vær dog opmærksom på at hvis du downloader deres program, følger Gain med!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af shahid_2dk


    ja det kan man, meningen med et forum er så bare et socialt samvær :P


    Er det ikke en sølle form for socialt samvær. Burde vi ikke være sammen med vennerne eller sådan noget?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes
    Her poster man jo bare, og så stener man noget andet imens.. Så for det meste når man stiller et spørgsmål, er man vel doven? Ellers er det vel fordi man virkelig ikke kan finde råd andre steder.. Eller fordi man gerne vil have noget udpenslet?
    Der er flere grunde end dovenskab...


    Det var nok også en af de konklusioner jeg kom frem til. Hva' om man er doven og går ind på tweak for at finde svaret. Når jeg er inde på tweak for at finde svaret på et spørgsmål, kikker jeg da også tit i andre tråde for at se om der er noget spændende.


    Men hva' så med fx ham som ledte efter et svar til sin matematik opgave; er han for doven? Eller de andre som søger hjælp til deres skoleopgaver??

    Jeg gik og filosoferede her forleden dag. Er bruger af forums dovne?? Et eller andet sted på nettet, kan man sikkert finde svaret på sit problem. Går man ikke ind på et forum fordi det er den lette løsning? Er det ikke fordi man er for doven til at bruge et par timer på nettet?