Indlæg af Kosmo

    Undskyld min tavshed, men mit netværk "lagde sig ned". Har ikke kunne komme på nettet siden sidste fredag!! Undskyld igen...



    Er du stadig interesseret???

    Den spiller absolut rent! Da den kom frem fik den mange lovord.


    Jeg har tidligere haft den kørende både som mono- og senere stereo-sub, den klarer begge dele perfekt.

    Hej igen..


    Det er en Cerwin Vega LW-12X, og den er lige omk 3 år gammel.
    Den er altid blevet passet på, og aldrig pint.
    Det sidste halve års tid har den stået ubrugt, da jeg er flyttet i anden lejlighed, og er ved at bygge anlæg og højtaler-opsætning om!


    Jeg har aldrig haft problemer med den, og som alle andre CV-produkter sparker den RØV, når den arbejder!!


    Specifikationerne på subben:
    Frequency Responce: 30 Hz to 150 Hz
    Amplifier Power Output: 150 Watts
    Driver Design: 12" high efficiency woofer with diecast aluminium frame
    Crossover: Continuously valiable from 40 ~ 120 Hz @ 18 dB/octave
    Polarity Switch: 0' or 180' (user selectable)'
    Subsonic Filter: 18 dB per octave below 30 Hz
    Voltage: 230 Vac
    Dimensions (H x W x D): 49,5 cm x 35.6 cm x 44 cm
    Unpacked Weight: 27.3 kg
    Finish: Black woodgrain vinyl



    Hvis du har interesse har jeg også et NAD/Denon anlæg til salg??

    Jeg har en PS2, som jeg gerne vil sælge!!
    Den er 3 mdr, og har 2 originale joypads med.
    Den er stort set ikke brugt, da interessen ikke er så stor fra min side.
    Jeg har selvfølgelig kvittering på den.. :D


    Hvad syntes du er en fair pris??

    Hej alle..


    Min kæreste har fået en "herlig" "bekendt", som ringer på div sindsyge tidspunkter,for bare at ligge på når hun eller jeg tager telefonen, samt sms'er hende flere gange om dagen, med latterlige spørgsmål: Hvornår skal vi kneppe, og lign.


    Når han/hun ringer er det hemmeligt nummer, men på sms'erne kan vi se nummeret.
    Er der nogen steder på nettet, man kan få oplyst adresse og navn på personen?? For så smutter jeg sgu ud og tager "en snak" med vedkomne..

    Ja, jeg har tinitus, desværre! Samt nedsat hørelse på begge ører.


    Men efter omk 20 år bag trommerne og som aktiv musiker er det vel at forvente. Derudover har min uddannelse (maskinarbejder) ikke ligefrem givet de mindst støjende arbejdspladser.. :(


    Har fået tilbudt høreapp. med modtone, men så længe jeg selv føler at jeg kan abstrahere fra lyden vil jeg sige "nej tak".

    2K!!!!!!!!!!!!! :roller: Damn.. Det er mere end en 20'er stykket!!!


    I de fleste "brugt-musik"-butikker står største-delen af skiverne til den pris, OG det er med pæne covere, OG garanti for at de kan afspilles!!
    Derudover kan man i Fx TP købe flere af dem nye til omk 25 kr....



    Jeg har efterhånden handlet med lidt af hvert, nyt som brugt, og du skal altid huske på at det jo altså ikke er guld du sælger, og dine følelser for CD'erne betaler folk ikke for...


    Mit bud var oprigtigt ment, når du sælger dem alle i én pakke!!
    Hvis du ønsker at få lidt mere kr ind, bør du overveje at sortere cd'erne i genre, og sælge dem i mindre partier her på tweak, bda, gul og gratis og lign.


    No hard feelings.... Only spilling the facts on ya..


    Kristian

    Opdate..


    Har netop vejet kasserne med bladene i (2 stk i mælkekasse-størrelse)!!
    Ca 19 kg pr kasse... Det bliver ikke helt billigt at sende dem!! 8)


    Stadig interesseret i at give 500,- + pp, Rolex?? :T



    Jeg kan også godt være interesseret i at bytte med div ting, bring it on....