Indlæg af Kosmo

    Hej..


    Jeg har efter længere tids overvejelse købt mig et Canon A520, og ingen tvivl om at det er et lækkert kamera!


    Men jeg købte det i Frankrig, pga prisen, og derfor har jeg ingen brugsvejledning på dansk/engelsk. Og mit gamle skolefransk er noget rustent. (-:


    Kan jeg downloade sådan en et sted på nettet?? Eller er der en af jer, som vil sende/sælge en kopi??


    Kristian

    Da folk enten undlod at svare på PM efter køb, eller fandt ud af de ikke havde penge, sætter jeg nu min salgsannonce igang igen! (-:


    Har ryddet op, og fundet en masse som skal videre!!


    Byd løs:


    Bundle med div. netværkskabler, terminatore, ps2-kabler, usb/ps2-adaptere, printerkabler, USB-forlængere, power-kabler, lydkabler, fladkabler, , 1 duo-joystickadapter, 3 stk 80 mm blæsere, 2 stk 50 mm blæsere, 1 stk Zalman fanmate, 1 stk Boca I/O kort og meget mere.


    2 stk diskette-drev, 1 Teac og 1 Nec.


    2 stk harddiske, 1 stk Quantum Fireball EX 10 Gb og 1 stk Quantum Fireball EL 2,4 Gb. - Solgt til The Symbol


    Harddisk-skuffe med 1 ekstra skuffe. Solgt til VIPez


    Thermaltake ”Ducting Mod”, ubrugt. - Solgt til The Symbol


    Sharkoon USB-lampe, krom.


    Ekstern TV-tuner fra Campus med fjernbetjening. - Solgt til Kristian Wraae


    ECS K7S5A motherboard incl AMD thunderbird 1000 Mhz CPU, og køler-shim. - Solgt til The Symbol

    Iomega ZIP-drev, eksternt. Incl. 5 stk ZIP-disks.


    1 stk. Playstation 2 controller, ubrugt.


    Playstation 2 fjernbetjening, fra Hurricane, ubrugt.


    RPM Tuning, spil til Playstation 2.


    3 stk org. Zippo-ligthere. (Tuborg, Wilson, og 1 i messing). - Tuborg solgt til mrflashbag - Wilson og messing solgt til Brejne


    Texas TI-86 lommeregner, incl. PC-program og kabler.


    Ringenes Herre – Eventyret om ringen dobbelt-DVD.


    2 stk røgalarmer.


    Skakspil i klart og frostet glas, 20 x 20 cm, ubrugt.


    Browning ”Baby” BB-pistol. (Se størrelsen I forhold til lighteren!)

    Rubin : Noteret, men har et bedre bud på MB, end dit sammenregnet kan beløbe sig til. Overvej mit tilbud på PM?!?


    Stefan_sn : Noteret, men ikke accepteret. Flere af de ting du byder på, er dele i et bundle af div løsdele. Bliver ikke solgt alene! Hint: Kik på de andre bud før du byder! (-:

    Rubin : Noteret, men ikke accepteret!


    Freddie : Noteret.


    The Symbol : Tjaa.. Ved ikke!?!? Byd, så finder vi ud af det! :D


    Grillrotten : Nope, den er i stål, med et Tuborg Super Light logo. Den er et levn fra mine dage som "ølkusk". Er ikke helt sikker, men mener at det kun var os medarbejdere som kunne få dem!?!?

    Har ryddet op, og fundet en masse som skal videre!!


    Byd løs:


    Bundle med div. netværkskabler, terminatore, ps2-kabler, usb/ps2-adaptere, printerkabler, USB-forlængere, power-kabler, lydkabler, fladkabler, , 1 duo-joystickadapter, 3 stk 80 mm blæsere, 2 stk 50 mm blæsere, 1 stk Zalman fanmate, 1 stk Boca I/O kort og meget mere.


    2 stk diskette-drev, 1 Teac og 1 Nec.


    2 stk harddiske, 1 stk Quantum Fireball EX 10 Gb og 1 stk Quantum Fireball EL 2,4 Gb.


    Harddisk-skuffe med 1 ekstra skuffe.


    Thermaltake ”Ducting Mod”, ubrugt.


    Sharkoon USB-lampe, krom.


    Ekstern TV-tuner fra Campus med fjernbetjening.


    ECS K7S5A motherboard incl AMD thunderbird 1000 Mhz CPU, og køler-shim. - HyBeR budt 150 + pp


    Iomega ZIP-drev, eksternt. Incl. 5 stk ZIP-disks.


    1 stk. Playstation 2 controller, ubrugt.


    Playstation 2 fjernbetjening, fra Hurricane, ubrugt.


    RPM Tuning, spil til Playstation 2.





    3 stk org. Zippo-ligthere. (Tuborg, Wilson, og 1 i messing) - Happy^ budt 150 + pp


    Texas TI-86 lommeregner, incl. PC-program og kabler.


    Ringenes Herre – Eventyret om ringen dobbelt-DVD.


    2 stk røgalarmer.


    Skakspil i klart og frostet glas, 20 x 20 cm, ubrugt.


    Browning ”Baby” BB-pistol. (Se størrelsen I forhold til lighteren!)



    Annoncen kører indtil lørdag den 10/09, og kører kun her på Tweak.